Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Hvis jeg følger en person, men personen følger ikke meg, vil den personen da se det når jeg deler et bilde? Altså uten å gå inn på min profil? Anonymkode: 3da67...abc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg følger en person, men personen følger ikke meg, vil den personen da se det når jeg deler et bilde? Altså uten å gå inn på min profil? Anonymkode: 3da67...abc Nei, det mener jeg den ikke kan. Er ikke helt 100% sikkker altså. Kommer vel ann på om du har lukket profil. Anonymkode: 9c897...d34
Toneelise Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg følger en person, men personen følger ikke meg, vil den personen da se det når jeg deler et bilde? Altså uten å gå inn på min profil? Anonymkode: 3da67...abc Nei personen vil ikke se det som du deler men hvis hun/han har åpen profil vil du se det.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 Det er fordelen med IG kontra FB. Man slipper å få opp innlegg med mindre man følger vedkommende. De som ikke følger deg må inn på profilen din for å se bildene. Har du lukket profil får de ikke sett dem i det hele tatt. Anonymkode: f63e8...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå