Gå til innhold

Er så mange ufyselige damer her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt paff av enkelte svar dere kommer med i trådene... Dere er foreldre?! De fleste. Noen er sikkert på vei til å bli det også. 

Anonymkode: ac214...9ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Blir helt paff av enkelte svar dere kommer med i trådene... Dere er foreldre?! De fleste. Noen er sikkert på vei til å bli det også. 

Har du noen eksempler på ufyselige svar?

Anonymkode: 358e4...ec8

Skrevet

Enig. Skrev en tråd nylig der jeg søkte råd og gode ord. Fikk nesten bare kjeft og beskjed om å ta meg sammen, ble dessuten tillagt meninger jeg aldri hadde ytret. Orker ikke oppdatere selv om de få hyggelige damene i tråden hadde fortjent en tilbakemelding. Synd det har blitt sånn her inne.

Anonymkode: ea2b9...314

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Skrev en tråd nylig der jeg søkte råd og gode ord. Fikk nesten bare kjeft og beskjed om å ta meg sammen, ble dessuten tillagt meninger jeg aldri hadde ytret. Orker ikke oppdatere selv om de få hyggelige damene i tråden hadde fortjent en tilbakemelding. Synd det har blitt sånn her inne.

Samme her. Nytter ikke å prøve å legge inn et seriøst innlegg, det blir vridd i alle retninger og tilslutt blir man beskyldt for å være både netttroll og det som verre er. 

Anonymkode: 67784...e24

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig, slik har det oftest vært når jeg har hatt behov for synspunkter/støtte i det siste også. Trist!

Anonymkode: 3b8d9...b28

Skrevet

Helt enig.

Anonymkode: a02b0...28a

Skrevet

Ja, det er en risikosport å spørre og svare her inne. Veldig trist å se noen bli sablet ned og temaet blir vridd på slik at den som trenger svar og støtte ender opp med å bli den som er den stygge og tar feil. Uavhengig av hva som er kommet frem, er det også om å gjøre å tillegge folk andre meninger, utsagn ol. 

Jeg sitter ofte og lurer på hvor fælt de folka må ha det med seg og i sitt liv, som tydeligvis får noe igjen for å være råtten og stygg med andre.. Men himla flaut er det, stakkars de som kjennes disse folka irl.

Men også er det innimellom at folk faktisk klarer å oppføre seg og klarer å gi hi den positive tilbakemeldingen hun trenger.

Anonymkode: 4781e...909

Skrevet

Mye rabiate sosialister her.

Anonymkode: f1150...945

Skrevet

Er jo sånn at neste gang jeg skal snakke med 9-åringen om nettvett og etikette så kan jeg jo bare ta han med inn her å vise han hvordan man ikke skal oppføre seg 😉

Skrevet
6 minutter siden, MrGoodMan skrev:

Er jo sånn at neste gang jeg skal snakke med 9-åringen om nettvett og etikette så kan jeg jo bare ta han med inn her å vise han hvordan man ikke skal oppføre seg 😉

Ja, det var jo ingen dum ide, "prakteksemplarer " finner man flust av her inne :) 

Anonymkode: 67784...e24

Skrevet

Nå ja, det finnes pinadø en og annen ufyselig trådstarter her inne også, da! 

Den som stiller seg opp for hugg, må regne med hugg. Av og til kan man jo også lure på om det faktisk er mulig å spørre som ts gjør. Noen ganger virker det som om ts har bodd 90 % av livet sitt godt skjult under en stein i fjellheimen, andre ganger kan man lure på om ts er 12-13 år, og atter andre ganger er det som serveres av slik art at man bare  reagere. 

Særlig får jeg ofte inntrykk av at det er mange svært unge brukere her inne, det ser ofte ut til å skorte på erfaringsgrunnlaget, synes jeg. 

Anonymkode: f645d...97d

Skrevet

Noen av Ts forventer jo at alle skal være enige, nekter å høre på konstruktiv kritikk og dermed er man ufyselig/sur når man svarer anderledes.

Anonymkode: 720f3...660

Skrevet

Helt enig! Virker som en haug med unge jenter som trur de har hele vettet og vet mer om deg enn du selv. MYE pisse svar og langt ifra virkeligheten som mulig! 

Gud forby hvis man ikke nevner at man bør ringe barnevernet her inne. Jeg er her inne 1 gang i uka ca og søker man opp på jevnlige brukte ord så er det barnevernet. 

Folk må passe mer på seg selv og familien sin enn å ha en utkikk post på naboer og hva de gjør. Ingen er perfekte, hverken som mor, barn, bestemødre eller fedre. Det går ikke ann! men vit at alle gjør sitt beste. spyr av bedre vitende folk

Anonymkode: 931d3...76a

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig! Virker som en haug med unge jenter som trur de har hele vettet og vet mer om deg enn du selv. MYE pisse svar og langt ifra virkeligheten som mulig! 

Gud forby hvis man ikke nevner at man bør ringe barnevernet her inne. Jeg er her inne 1 gang i uka ca og søker man opp på jevnlige brukte ord så er det barnevernet. 

Folk må passe mer på seg selv og familien sin enn å ha en utkikk post på naboer og hva de gjør. Ingen er perfekte, hverken som mor, barn, bestemødre eller fedre. Det går ikke ann! men vit at alle gjør sitt beste. spyr av bedre vitende folk

Anonymkode: 931d3...76a

Tror heller de som svarer sånn er over 30 år og sure for et eller annet. Tror også at det ikke er så mange, men 1-2 personer som forsider alle trådene

Anonymkode: 4b12d...c1e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tror heller de som svarer sånn er over 30 år og sure for et eller annet. Tror også at det ikke er så mange, men 1-2 personer som forsider alle trådene

forsurer

Skrevet

Jeg synes det hovedsakelig er hyggelige folk som gir gode råd her, jeg. 

Idiotene har nok sitt å stri med, kanskje de får det bedre av å tømme gørra si her. 

Anonymkode: ac66c...c3c

Skrevet
9 timer siden, MrGoodMan skrev:

Jeg vil påstå at kommentarfeltet til nettavisene, spesielt på Face, setter styggedommen i et verre lys. Det er mange troll og stygge kjerringer på BIM/DIB, men på nettavisene kan du sette potens på tallet du finner her inne. Der er verstingene, som i hovedsak er middelaldrende menn. Rasistiske, misogynistiske, homofobe, konservativt kristne og narsissistiske menn, som er litt enkelt møblert og føler at verden skylder dem noe. 

Når det er sagt, var det mer morsomt og hyggelig her inne for 8-14 år siden. Noen dårlige provokatører var det den gangen også, men nå har nesten alle de interessante folkene flyttet ut. Da blir grumset litt mer synlig. 

Anonymkode: 0cfdc...6ba

Skrevet

Kan dere komme med eksempler?

Jeg syns for det meste at det er mange hyggelige her, jeg. 

Anonymkode: e40b3...100

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så stikk.

Anonymkode: 987c6...ca7

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så stikk.

Sier du slik til voksne og barn også? De du treffe i virkeligheten?

Skrevet

Jeg lurer på om dere er på et helt annet forum enn meg, for jeg synes jeg får mange bra svar her inne. Så klart får jeg noen sure og unødvendig krasse svar innimellom, men de dominerer ikke for meg. Jeg er enig den som sier at det er ufyselige trådstartere her og. Jeg ser folk gir de kjempefine svar på spørsmålet, men så biter trådtarter nesten hodet av de fordi det var ikke det svaret de ville ha. Jeg synes at en del av de trådene som utvikler seg til bare krangling helt fra start, har ofte trådstarter skyld i selv.

Er det ingen av dere som kan komme med eksempler på de svarene dere mener er så ille?

Anonymkode: 358e4...ec8

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier du slik til voksne og barn også? De du treffe i virkeligheten?

Tja. Hi kommer hit frivillig, men lager en egen tråd for å informere om at vi som er her er fæle og ufyselige. 

Kan jo ikke godt skuffe henne.

Skrevet

Vi er alle forskjellige. De du kaller ufyselige er for meg grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å være her inne.

Anonymkode: 7e848...a82

Skrevet

Det er typisk norsk å være drittkjerring på nett.

Anonymkode: 1fdf1...205

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er typisk norsk å være drittkjerring på nett.

Anonymkode: 1fdf1...205

Det tror jeg ikke. Har du noe belegg for påstanden?

Anonymkode: a900f...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...