Gå til innhold

eksen til min samboer er fantastisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

så flink med barna våre :) helt fantastisk. de har fått 2 sammen også,men hun behandler våre 3 barn som sine :)

Synes det er mye klaging på bonusmammaer her, så ville skryte litt av bonusmammaen til mine 3 på 15,13 og 11

Anonymkode: 13325...7a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi det var litt feil skrevet ser jeg, samboeren til eksen min skulle det stå ,sliten etter en uke på jobb 😳

Skrevet

Mitt barns stemor er også helt fantastisk og det passer jeg på at hun får høre også 😊 Veldig glad for at eksen har valgt akkurat henne til å etablere seg på nytt med. De har nå fellesbarn på samme alder som de jeg har med min "nye" mann, så det hender vi finner på ting alle sammen. Veldig glad for at hun er en sånn berikelse i livet til min sønn. 

Anonymkode: 894a6...ec5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mitt barns stemor er også helt fantastisk og det passer jeg på at hun får høre også 😊 Veldig glad for at eksen har valgt akkurat henne til å etablere seg på nytt med. De har nå fellesbarn på samme alder som de jeg har med min "nye" mann, så det hender vi finner på ting alle sammen. Veldig glad for at hun er en sånn berikelse i livet til min sønn. 

Anonymkode: 894a6...ec5

Og du er sikkert en fantastisk mor som har stemor til dine barn (er nok av klaging mot mødre her inne og) 😊

Anonymkode: c14a2...219

Skrevet

Jeg har også en fantastisk stemor til gutten min 😊 ble så glad da han en dag sa «jeg er glad i NN og NN er glad i meg».

Vi har et godt forhold, jeg satt på første rad sammen med barna under bryllupet til eksen og samboer for 5 uker siden. De har ingen felles barn. Hun har to fra før. 

Anonymkode: b2e1f...420

Skrevet

Ja er utrolig koselig. vi er gode venner alle 4 vi voksene, kan ha spillekvelder og være ute og spise, har også sittet barnevakt for barna mine sine søsken som er 1 og 3.

utrolig koselig når det funker så fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...