Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 så flink med barna våre helt fantastisk. de har fått 2 sammen også,men hun behandler våre 3 barn som sine Synes det er mye klaging på bonusmammaer her, så ville skryte litt av bonusmammaen til mine 3 på 15,13 og 11 Anonymkode: 13325...7a0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Oi det var litt feil skrevet ser jeg, samboeren til eksen min skulle det stå ,sliten etter en uke på jobb 😳 Anonymkode: 13325...7a0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Mitt barns stemor er også helt fantastisk og det passer jeg på at hun får høre også 😊 Veldig glad for at eksen har valgt akkurat henne til å etablere seg på nytt med. De har nå fellesbarn på samme alder som de jeg har med min "nye" mann, så det hender vi finner på ting alle sammen. Veldig glad for at hun er en sånn berikelse i livet til min sønn. Anonymkode: 894a6...ec5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mitt barns stemor er også helt fantastisk og det passer jeg på at hun får høre også 😊 Veldig glad for at eksen har valgt akkurat henne til å etablere seg på nytt med. De har nå fellesbarn på samme alder som de jeg har med min "nye" mann, så det hender vi finner på ting alle sammen. Veldig glad for at hun er en sånn berikelse i livet til min sønn. Anonymkode: 894a6...ec5 Og du er sikkert en fantastisk mor som har stemor til dine barn (er nok av klaging mot mødre her inne og) 😊 Anonymkode: c14a2...219
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg har også en fantastisk stemor til gutten min 😊 ble så glad da han en dag sa «jeg er glad i NN og NN er glad i meg». Vi har et godt forhold, jeg satt på første rad sammen med barna under bryllupet til eksen og samboer for 5 uker siden. De har ingen felles barn. Hun har to fra før. Anonymkode: b2e1f...420
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 Ja er utrolig koselig. vi er gode venner alle 4 vi voksene, kan ha spillekvelder og være ute og spise, har også sittet barnevakt for barna mine sine søsken som er 1 og 3. utrolig koselig når det funker så fint Anonymkode: 13325...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå