Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 eller ligger. Hele kroppen. hva betyr det? Anonymkode: 682fd...02e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 At du bør kontakte legen. Behøver ikke bry så mye, men kan også bety noe. Anonymkode: 946fa...76e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: At du bør kontakte legen. Behøver ikke bry så mye, men kan også bety noe. Anonymkode: 946fa...76e Hva kan de sjekke meg for? Anonymkode: 682fd...02e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Du må kontakte lege asap da dette kan bety alvorlig sykdom. Særlig siden det er i hele kroppen. Har du noen lidelser fra før, hjert, nyre eller lever? Anonymkode: 90cb9...386
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 Hvordan da hovner opp? Mange muligheter avhengig av hva som skjer. Anonymkode: 0a0f7...f2d
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #6 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan da hovner opp? Mange muligheter avhengig av hva som skjer. Anonymkode: 0a0f7...f2d Nummen, hoven i fjeset, mister følelsen i kroppen (dovner bort) Anonymkode: 682fd...02e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #7 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du må kontakte lege asap da dette kan bety alvorlig sykdom. Særlig siden det er i hele kroppen. Har du noen lidelser fra før, hjert, nyre eller lever? Anonymkode: 90cb9...386 Nei. Hjertet er nøye undersøkt. Nyrer og lever vet jeg ikke, men blodprøver tidligere har vært fine. Har vært litt rar noen dager, våknet midt på natta av at jeg trodde jeg skulle dø. Rar følelse i armene. Kald og varm om hverandre... Og så dette her idag. Har også skallebank, og føles som om beina holder på å svikte - antakeligvis pga hevelser som presser på nerver. Litt som karpal tunnel syndrom. Jeg hadde det i hånda under et svangerskap og da mistet jeg det meste jeg holdt. Anonymkode: 682fd...02e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg hadde dratt på legevakten. Anonymkode: 90cb9...386
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #9 Skrevet 12. oktober 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde dratt på legevakten. Anonymkode: 90cb9...386 For noen år siden hadde jeg noe som kan ligne og de kalte det angst. Så tør ikke Anonymkode: 682fd...02e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #10 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg hadde noe lignende for noen år siden, dro også til legen og ble beskyldt for at jeg hadde angst og ingenting å uroe meg for, bortsett fra at legen mente jeg burde slanke meg. Reiste til legevakten noen dager seinere, da var føttene blålilla,og jeg ble sendt rett til sykehus, var blodpropp. Enkelte leger skulle f...meg ikke vært i jobben.. Anonymkode: da22a...e32
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #11 Skrevet 12. oktober 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: For noen år siden hadde jeg noe som kan ligne og de kalte det angst. Så tør ikke Anonymkode: 682fd...02e Men kan man virkelig hovne opp i kroppen av angst? Hvordan kan man klare å "påføre" seg selv det? Anonymkode: 08c8e...70b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #12 Skrevet 12. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men kan man virkelig hovne opp i kroppen av angst? Hvordan kan man klare å "påføre" seg selv det? Anonymkode: 08c8e...70b Ja, det lurer jeg også på...? Anonymkode: da22a...e32
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #13 Skrevet 12. oktober 2018 Legen møter ofte angst, men det kan også være noe mer alvorlig. Mye bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Ring 116117 og snakk med sykepleier på legevakta. Anonymkode: 8ad39...d1a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #14 Skrevet 12. oktober 2018 Hvis du ser at du hovner opp, så er det da ingen som kan si det er angst. Anonymkode: 64b76...2a9
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #15 Skrevet 13. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du ser at du hovner opp, så er det da ingen som kan si det er angst. Anonymkode: 64b76...2a9 Jo. de vet da ikke hvordan jeg ser ut til vanlig Anonymkode: 682fd...02e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #16 Skrevet 13. oktober 2018 Ser an dagen idag... forferdelig kveld i går, dro nesten på legevakta men var aleine med ungene og da måtte jeg dratt dem med bort til naboen for å få pass midt på natta osv. Høy terskel for det! Det er i allefall garantert ikke blodpropp. ikke hjertet. Jeg er ganske sikker på at det er allergi. Anonymkode: 682fd...02e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2018 #17 Skrevet 13. oktober 2018 Men er det noe annet enn prednisolon som kan dempe sånne hevelser? Får så høy puls og doble slag av den Anonymkode: 682fd...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå