Gå til innhold

Kan man bruke hvit kjole med lilla blomster i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllupsfest om noen timer og valget står mellom en fotsid gul kjole med blomster eller fotsid hvit kjole med lilla blomster...Helst kunne jeg tenkt meg å tatt den hvite men passer det i bryllup? Bruden har hvit kjole..

15393529931966263919787973568926.jpg

Anonymkode: 0b5db...a98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville unngått den hvite.

Anonymkode: 2ed85...170

Skrevet

Om du har lyst til å gå i den hvite kjolen syntes jeg du skal gjøre det. Selvom bruden har hvit kjole, er nok den mer elegant dersom det er en brudekjole. Tenker hun vil få sin egen utstråling. Siden det er litt lilla farger i kjolen din tenker jeg det er mer innenfor😊 

Anonymkode: f1096...640

Skrevet

Ville også unngått den hvite.

Anonymkode: 5450a...140

Skrevet

Jeg ville tatt den hvite. Den er jo ikke ensfarget hvit og faren for å forveksle deg meg bruden blir minimal.

Anonymkode: 57f28...623

Skrevet

Innafor. Enjoy! 

Anonymkode: 78132...f52

Skrevet

Gul kjole høres veldig fint ut da 🙂

Anonymkode: d3d3c...dfe

Skrevet

Hvis bildet er den hvite er den helt innenfor. Den søt og milevis unna en brudekjole.

Anonymkode: 31157...54e

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal i bryllupsfest om noen timer og valget står mellom en fotsid gul kjole med blomster eller fotsid hvit kjole med lilla blomster...Helst kunne jeg tenkt meg å tatt den hvite men passer det i bryllup? Bruden har hvit kjole..

15393529931966263919787973568926.jpg

Anonymkode: 0b5db...a98

Ville ikke valgt hvit  kjole i bryllup bare bruden skal være kledt i hvitt. Selv om det er lilla blomster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...