Gå til innhold

Søskenet skal flytte til hjemstedet igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er kjent for å være tøff i trynet Sier ting rett ut, ting som ikke burde sies, og skal være tøff på alle måter. Har ingenting imot å skyte nabohunden hvis den er løs en dag og han "føler seg truet" (eller later som fordi han er dritt lei av løse hunder, men det kan jo ingen bevise?). Han elsker å krangle og lage bråk med alle han møter. Samtidig "fiser han seg inn" hos folk ved å være "sjarmerende, se bra ut og lett å prate med". Så han får liksom holde på? 

Jeg tenker bare at det, i fare for å høres skikkelig teit ut, bringer skam over familien. "Åja, du er søskenet til Xx" *himler med øynene*. Husker det fra skoletiden også, havnet alltid i skyggen for han var frempå og populær. Sånn på godt og vondt, hvis vi kranglet kom folk bort fra klassen og skulle "ta meg". 

Jeg kommer ikke særlig godt overens med de som bor her vi bor/foreldrene i barnas omgangskrets. Vi har ganske forskjellig syn på verden, for å si det sånn, og de er ganske spesielle de som bor her. De er ikke vant til sånne raringer som ham, og de har en egen klikk der de mobber og baksnakker alle som skiller seg ut. Helt sprøtt.

Vet ikke hvor jeg ville med dette, bare lufte meg, men jeg er nervøs og vurderer å flytte på grunn av det!!! 

Anonymkode: f8748...53a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke er en del av miljøet uansett så har du vel ikke så mye å tape, med mindre det er "din hund han skyter".

Anonymkode: c6f08...824

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke er en del av miljøet uansett så har du vel ikke så mye å tape, med mindre det er "din hund han skyter".

Anonymkode: c6f08...824

Nei, har i grunnen ikke noe å tape. Men det er vanskelig å flytte, da. Det er et ekstra stressmoment. 

Skrevet

Hvorfor bor dere der? Høres ut som det er langt ute på bygda der man baksnakkes uansett om man er en drittsekk eller verdens hyggeligste. 

Anonymkode: a20e9...d8c

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor bor dere der? Høres ut som det er langt ute på bygda der man baksnakkes uansett om man er en drittsekk eller verdens hyggeligste. 

Anonymkode: a20e9...d8c

BINGO!

Hvilken by anbefaler du :p ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...