Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Står mellom to skjørt som begge er veldig fine, men den ene er da A-line og det andre pencil... Tanken er å bruke det året rundt, ønsker et skjørt som passer like fint på sommeren som vinteren. Sliter med å velge 🙈 Anonymkode: 2fbe8...7e7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Det er et tegn på at du skal ta begge det, vet du😉😉 Anonymkode: 32fbd...e51
the amazing spidermamma Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg synes det første var finest.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #7 Skrevet 12. oktober 2018 A-line så mer komfortabelt ut, men jeg hadde også kjøpt begge, hvis de ikke var vanvittig overspriset og dyre. Anonymkode: 29ff1...0f9
sug lut Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg foretrekker A-line i øyeblikket, men det er fordi det er mitt nyeste og jeg er max forelsket i det, og det forrige jeg kjøpte var smalt og trangt og jeg er litt lei det. Det nye går jeg i hele tiden nå. Jeg ville også hatt begge om du kan!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #9 Skrevet 12. oktober 2018 Det kommer seg an på hvor lange skjørtene er, hvor lange dine bein er og kroppsfassongen. Jeg kan kun bruke a-line skjørt dersom de slutter 10 cm over kneet, ellers ser jeg ut som jeg kommer fra huset på prærien 😐 mens pencil alltid ser bra ut på meg, men ikke sånn veldig bra på ei venninne av meg som derimot kler andre typer veldig godt. Anonymkode: 8d616...a46
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #10 Skrevet 12. oktober 2018 Det øverste såut som en dongeriversjon av skjørtet til en flyvertinne og det nederste som et par vide knebukser. Anonymkode: a7d55...605
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #11 Skrevet 12. oktober 2018 Det avhenger jo mest av kroppsfasongen din, kler du begge like godt? Hvor lange er de i forhold til bena dine? Jeg personlig synes det første så finest ut, men det andre er kanskje bedre å gå i? Men jeg synes jo begge var ganske "pencil", når noen sier A-line tenker jeg mer på slike som dette: https://www.google.no/search?q=dongeriskjørt&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwihm82I6oDeAhXEJSwKHcHrBn8Q_AUIDigB&biw=1366&bih=657#imgrc=jzCONKut18l8YM: Anonymkode: a7576...134
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #12 Skrevet 12. oktober 2018 Begge disse er da pencil. Er skjørtet over knærne synes jeg pencil er finest. Rekker det rett under synes jeg a-line er penest. Pencil er enklest å bruke, så jeg kjøpte det. Anonymkode: 7ab9a...2ee
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #13 Skrevet 12. oktober 2018 Tror nok det som er a-line ikke er så vidt og det pencil ikke så trangt som mange pencil er, men ser det er forskjell når jeg ser på alle bildene. Jeg er forresten omtrent som modellen på det første bildet, et par cm lavere og bruker en str større. Bestiller begge og ser hvilket jeg liker best... 😇 Hi Anonymkode: 2fbe8...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå