Gå til innhold

I feel pretty - det sitter mellom øra..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lager et innlegg av et svar jeg ga i en annen tråd.

Noen som har sett filmen I feel pretty som har kommet ut nå?

Jeg hadde ikke så store forventninger egentlig.. men den filmen ga meg mange ranker om viktigheten av eget selvbilde. 

Har selv følt på alder og vekt og følelsen av å ga blitt usynlig. Jeg har knyttet det å gå ned i vekt som oppskriften på suksess. For de gangene vekten har gått ned, har jeg fått utrolig mye oppmerksomhet fra menn i alle aldre.. og jenter..

Men... er det vekten / utseendet? Eller er det måten jeg møter verden som er årsaken til at folk plutselig ser meg og liker det de ser? 

 

Anonymkode: a8502...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje en kombinasjon, men min erfaring er at det et utseende, spesielt da jeg var ung.

Tilbakemeldingene former den vi er selvsagt, for min del slo det bare ut slik at jeg ble irritert på overfladiske menn som hang etter meg. Da var jeg plutselig god nok, Kvinner som skulle kommentere kroppen min positivt, kommenterte også gamle meg negativt. Så det gikk gjeng rundt, sur, men tynn og pen. Det var ikke min positive holdning som tiltrakk folk.

Anonymkode: 0951b...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må jeg bare se 😂 

Selvtillit er sexy i seg selv så hvordan selvtilliten er gjenspeiler i en viss grad hvor tiltrekkende man er også tenker jeg 😊 

Anonymkode: e0b85...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er tiltrukket av selvtillit. Jeg har draget selv om jeg har lagt på meg tyve kilo og jeg er ikke spesielt pen heller. Men jeg er søt, morsom og snill, og menn ser ut til å like det :)

Forøvrig syns jeg filmen ser teit ut, da hun verken er tykk eller stygg. 

Anonymkode: e8d23...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menn er tiltrukket av selvtillit. Jeg har draget selv om jeg har lagt på meg tyve kilo og jeg er ikke spesielt pen heller. Men jeg er søt, morsom og snill, og menn ser ut til å like det :)

Forøvrig syns jeg filmen ser teit ut, da hun verken er tykk eller stygg. 

Anonymkode: e8d23...6d0

Poenget er ikke at hun skal være tykk eller stygg. Hun skal være en helt normal kvinne som mangler tro på seg selv.. når hun liksom ser seg selv som en supermodell så kegger hun merke til alle de tingene som hun normalt ikke ser fordi hun tolker alt i verste mening.

Den var faktisk bra 😃 Og jeg liker egentlig ikke sånne typer filmer 

HI

Anonymkode: a8502...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...