Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Ser kroppen blir slappere og blir eldre (naturlig nok), men liker det ikke. Må vel innrømme at jeg aldri har vært trent, men prøver å trene 2 ganger i uken. Ser slanke stramme damer og skulle gjerne sett sånn ut. Hvordan er det med dere andre over 40? Anonymkode: e15da...ac2
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Å bli eldre er ikke det samme som å forfalle! Ja, det siger litt både her og der, men det er jo umulig å trene seg til å se ut som da man var tjue. Aksept er vel svaret, og trene for å holde seg frisk og føle seg bedre. Anonymkode: b8ae1...0df
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg ser bedre ut enn noen gang! Får masse komplimenter og er veldig fornøyd selv. Ikke noe slapp kropp her enda jeg er 42 nå. Har fortsatt sprettpupper og sprettrumpe. Trener ikke noe særlig da, tror gener har mye å si. Anonymkode: be0d5...000
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg føler meg som deg 😊 Men har nå fullt fokus på kosthold og trening og føler meg bedre. Anbefaler deg å se filmen «I feel pretty» - filmen viser at det sitter mest mellom øra 😊 Anonymkode: f50e7...f53
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 46 og ser ut som 50. Like blid! Anonymkode: 40608...e67
the amazing spidermamma Skrevet 12. oktober 2018 #6 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg merker det også, men tenker egentlig at jeg kan gjøre noe med det. Jeg har lenge surfet på at jeg ikke har trengt å jobbe det minste for at kroppen min skal være sterk og stram, men nå kjenner jeg at det knaker litt her og der, og det er noen bulker som jeg ikke liker så godt. Som ung får man liksom alt det der gratis. Men satte jeg pris på det da? Neida! Alt i alt har jeg det mye bedre med meg sjøl nå enn da jeg var noenogtjue.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #7 Skrevet 12. oktober 2018 4 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Jeg merker det også, men tenker egentlig at jeg kan gjøre noe med det. Jeg har lenge surfet på at jeg ikke har trengt å jobbe det minste for at kroppen min skal være sterk og stram, men nå kjenner jeg at det knaker litt her og der, og det er noen bulker som jeg ikke liker så godt. Som ung får man liksom alt det der gratis. Men satte jeg pris på det da? Neida! Alt i alt har jeg det mye bedre med meg sjøl nå enn da jeg var noenogtjue. Alle får det ikke gratis som ung heller. Anonymkode: f4662...b29
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 Ja, merket det veldig etter fylte 40. Er snart 42 nå. Merker det særlig på huden. Jeg trener ganske mye, 3-4 ganger i uken og løper en mil på rundt en time. Har begynt med mer hudpleie. Kjøper dyre serier og går til hudpleier innimellom. Både for å farge og forme bryn og for ansiktspleie. Farger håret jevnlig for har fått grått hår. Føler meg bedre da. Har også vært å tatt laser for å fjerne skjemmende hår. Det er luksus. Men likevel er jeg mye eldre i utseende. Sånn er det bare. Jeg prøver å akseptere det og tenke at det er utstrålingen som betyr mest. Jeg får en del oppmerksomhet fra menn. Har mye sex og spiser sunt. Sover det jeg trenger, røyker ikke og drikker minimalt. Jeg er fornøyd med utseende mitt. Men liker egentlig dårlig å få sånne alderstegn som rynker og sånn gammeldamehud på halsen. Ja ja. Om ti år håper jeg synet har blitt så dårlig at jeg ikke ser det så godt lenger 😂 Anonymkode: 08ec0...efc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #9 Skrevet 12. oktober 2018 42 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Jeg merker det også, men tenker egentlig at jeg kan gjøre noe med det. Jeg har lenge surfet på at jeg ikke har trengt å jobbe det minste for at kroppen min skal være sterk og stram, men nå kjenner jeg at det knaker litt her og der, og det er noen bulker som jeg ikke liker så godt. Som ung får man liksom alt det der gratis. Men satte jeg pris på det da? Neida! Alt i alt har jeg det mye bedre med meg sjøl nå enn da jeg var noenogtjue. Husk å sette pris på det nå da!! Haha. 🙂 ellers kommer den ti år eldre deg til å slå deg i hodet med noe hardt. Hehe Anonymkode: 08ec0...efc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #10 Skrevet 12. oktober 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, merket det veldig etter fylte 40. Er snart 42 nå. Merker det særlig på huden. Jeg trener ganske mye, 3-4 ganger i uken og løper en mil på rundt en time. Har begynt med mer hudpleie. Kjøper dyre serier og går til hudpleier innimellom. Både for å farge og forme bryn og for ansiktspleie. Farger håret jevnlig for har fått grått hår. Føler meg bedre da. Har også vært å tatt laser for å fjerne skjemmende hår. Det er luksus. Men likevel er jeg mye eldre i utseende. Sånn er det bare. Jeg prøver å akseptere det og tenke at det er utstrålingen som betyr mest. Jeg får en del oppmerksomhet fra menn. Har mye sex og spiser sunt. Sover det jeg trenger, røyker ikke og drikker minimalt. Jeg er fornøyd med utseende mitt. Men liker egentlig dårlig å få sånne alderstegn som rynker og sånn gammeldamehud på halsen. Ja ja. Om ti år håper jeg synet har blitt så dårlig at jeg ikke ser det så godt lenger 😂 Anonymkode: 08ec0...efc Skriver under på det med syn.. Jeg har vært så overveldet over at både jeg og vennene mine har holdt oss så forbasket godt.. Som om vi ikke har blitt et år eldre siden den første Roskildefestivalen, lizzm.. De har ikke kastet seg like ivrig på min hardnakkede argumentasjon, og når jeg fikk nye briller så skjønte jeg hvorfor.. Det er nå et år siden sist jeg følte for å hovere over at vi hadde funnet ungdomskilden.. Anonymkode: f50e7...f53
Nyttårs barn Skrevet 12. oktober 2018 #11 Skrevet 12. oktober 2018 Det er helt tragisk at vi ikke kan få lov til å bli eldre. Skal vi liksom se ut som om vi er uberørte av det livet vi har bak oss, hvorfor det? Er du over 40 så er du det, da ser vi ikke lenger ut som om vi er i 20årene. Ta vare på deg selv, spis sunt, tren og smil så er det mer enn bra nok.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #12 Skrevet 12. oktober 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skriver under på det med syn.. Jeg har vært så overveldet over at både jeg og vennene mine har holdt oss så forbasket godt.. Som om vi ikke har blitt et år eldre siden den første Roskildefestivalen, lizzm.. De har ikke kastet seg like ivrig på min hardnakkede argumentasjon, og når jeg fikk nye briller så skjønte jeg hvorfor.. Det er nå et år siden sist jeg følte for å hovere over at vi hadde funnet ungdomskilden.. Anonymkode: f50e7...f53 Ånei 🙈 mannen min har begynt å klage over at han begynner å se dårligere (han er ikke 40 enda) så jeg har ledd litt inni meg for at han nok begynner å merke alderen han også. Men nå gikk det opp for meg at kanskje han ser så dårlig at han ikke har sett hvordan jeg egentlig ser ut på en stund 😂😂 Ja ja, utover det så merker jeg også alderen, men er fornøyd likevel og tror nok at det er hvordan du "bærer" den som teller 😊 Anonymkode: a2ced...30d
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #13 Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, Nyttårs barn skrev: Det er helt tragisk at vi ikke kan få lov til å bli eldre. Skal vi liksom se ut som om vi er uberørte av det livet vi har bak oss, hvorfor det? Er du over 40 så er du det, da ser vi ikke lenger ut som om vi er i 20årene. Ta vare på deg selv, spis sunt, tren og smil så er det mer enn bra nok. Nei, det er ikke tragisk i det hele tatt. Ingen har snakket om «lov til». Det er veldig menneskelig å ikke like endring. Aldring ee også koblet til det helt essensielle ved liv og død, så å merke alderstegn er like mye koblet til redsel for døden enn redsel for å se dårligere ut. Anonymkode: 08ec0...efc
Nyttårs barn Skrevet 13. oktober 2018 #14 Skrevet 13. oktober 2018 På 12.10.2018 den 11.24, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke tragisk i det hele tatt. Ingen har snakket om «lov til». Det er veldig menneskelig å ikke like endring. Aldring ee også koblet til det helt essensielle ved liv og død, så å merke alderstegn er like mye koblet til redsel for døden enn redsel for å se dårligere ut. Anonymkode: 08ec0...efc Aldring er og noe som skjer når vi lever livet. Det jeg synes er tragisk er at det liksom ikke skal synes at vi blir eldre, har fått barn, ikke lenger i i 20/30 årene osv. Egentlig burde jo det å bli eldre være noe som ga status, men det er det dessverre ikke i vårt samfunn.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #15 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg er 31 år og mange tror jeg er 25-26 år. Jeg har finere kropp enn mange 20-åringer og det er pga jeg har trent ukentlig siden jeg var 18 år. Min største drivkraft for å trene er at jeg vil holde meg ung lengst mulig. Nei, jeg ser ikke ut som en 20-åring i ansiktet, men kroppen kan man forme mye med å ha et næringsrikt kosthold og trene . Folk investerer i alt mulig, eks interiør. Hvorfor ikke investere i PT? Det er jo ett paradoks at folk gjerne ukentlig går på kafé og kjøpe kake og kaffe latte mens å investere i PT er "for galt". Hvorfor ikke investere litt i sin egen helse? Anonymkode: 0cf5b...c45
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #16 Skrevet 14. oktober 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 31 år og mange tror jeg er 25-26 år. Jeg har finere kropp enn mange 20-åringer og det er pga jeg har trent ukentlig siden jeg var 18 år. Min største drivkraft for å trene er at jeg vil holde meg ung lengst mulig. Nei, jeg ser ikke ut som en 20-åring i ansiktet, men kroppen kan man forme mye med å ha et næringsrikt kosthold og trene . Folk investerer i alt mulig, eks interiør. Hvorfor ikke investere i PT? Det er jo ett paradoks at folk gjerne ukentlig går på kafé og kjøpe kake og kaffe latte mens å investere i PT er "for galt". Hvorfor ikke investere litt i sin egen helse? Anonymkode: 0cf5b...c45 «Helse» er vel bare et skalkeskjul? Ut fra hvordan du skriver virker det som du er mest opptatt av utseendet. Anonymkode: be0d5...000
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #17 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: «Helse» er vel bare et skalkeskjul? Ut fra hvordan du skriver virker det som du er mest opptatt av utseendet. Anonymkode: be0d5...000 Når jeg blir bestemor eller oldemor vil jeg være i god nok form til å kunne leke med mine barnebarn/oldebarn. Tar man ikke vare på helsa si så straffer det seg kanskje senere i livet. Ja, jeg er opptatt av utseendet. Hvem er ikke det? Tror de fleste er det mer eller mindre, bevisst eller ubevisst. Hva tenker du? Anonymkode: 0cf5b...c45
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #18 Skrevet 14. oktober 2018 12 timer siden, Nyttårs barn skrev: Aldring er og noe som skjer når vi lever livet. Det jeg synes er tragisk er at det liksom ikke skal synes at vi blir eldre, har fått barn, ikke lenger i i 20/30 årene osv. Egentlig burde jo det å bli eldre være noe som ga status, men det er det dessverre ikke i vårt samfunn. Ja, aldring skjer, men det er mye man kan gjøre for å bremse aldring. Det er klart hvis man "aldri" beveger seg må man kanskje bruke rullator når man er 60 Anonymkode: 0cf5b...c45
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #19 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg er 41 og ser selvsagt ikke ut som en 20-åring lenger.Når det kommer til å bli eldre,så er jeg bare glad for for hver dag jeg får.Hadde kreft for et par år siden og frykten var jo da å ikke få lov til å være her lenger.Jeg er glad så lenge jeg er frisk😊 Anonymkode: 31a13...57e
Nyttårs barn Skrevet 14. oktober 2018 #20 Skrevet 14. oktober 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, aldring skjer, men det er mye man kan gjøre for å bremse aldring. Det er klart hvis man "aldri" beveger seg må man kanskje bruke rullator når man er 60 Anonymkode: 0cf5b...c45 Jeg mener ikke aldring=forfall Jeg mener at det er greit å godta at når du har født så ser kroppen annerledes ut, at du kler deg litt annerledes som 40-åring enn som 20-åring og at vi godtar at rynkene kommer. Synes det er så trist at vi dyrker ungdommen over alt og at folk er så opptatt av ytre fornyelse.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #21 Skrevet 14. oktober 2018 29 minutter siden, Nyttårs barn skrev: Jeg mener ikke aldring=forfall Jeg mener at det er greit å godta at når du har født så ser kroppen annerledes ut, at du kler deg litt annerledes som 40-åring enn som 20-åring og at vi godtar at rynkene kommer. Synes det er så trist at vi dyrker ungdommen over alt og at folk er så opptatt av ytre fornyelse. Kroppen trenger ikke se annerledes ut selv om man har født. Alt for mange bruker graviditeten som unnskyldning for at man har hengemage Anonymkode: 0cf5b...c45
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #22 Skrevet 14. oktober 2018 Det fysiske forfallet begynner vell på mange måter i 20-årsalderen, men hva så. For egen del var jeg så sterk og flott da jeg var 20 at jeg nå, etter over 30 års forfall, fortsatt både ser flott ut og føler meg flott. Det viktigste er likevell at jeg har en kropp og et hode som tillater meg å leve et godt liv, kjøre en viktig jobb, ta meg godt av familie og venner osv. Anonymkode: 8b14b...e84
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #23 Skrevet 14. oktober 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kroppen trenger ikke se annerledes ut selv om man har født. Alt for mange bruker graviditeten som unnskyldning for at man har hengemage Anonymkode: 0cf5b...c45 Unnskyldning? Hvorfor skulle noen be om unnskyldning eller komme med unnskyldninger for å ha hengemage? Anonymkode: 8b14b...e84
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #24 Skrevet 14. oktober 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Unnskyldning? Hvorfor skulle noen be om unnskyldning eller komme med unnskyldninger for å ha hengemage? Anonymkode: 8b14b...e84 Folk kommer med unnskyldninger i stedet for å ta tak i "problemet". Har til og med hørt folk som har brukt barnefødsler for 20 år siden som unnskyldning for at de har overflødig fett Anonymkode: 0cf5b...c45
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2018 #25 Skrevet 14. oktober 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Folk kommer med unnskyldninger i stedet for å ta tak i "problemet". Har til og med hørt folk som har brukt barnefødsler for 20 år siden som unnskyldning for at de har overflødig fett Anonymkode: 0cf5b...c45 Men er du sikker på at de anser det som noe problem? Det skjedde en endring da de fikk barn. Slik er det bare. Jeg sluttet med idretten jeg drev med da jeg fikk en skade. Hvis jeg forteller det er det ikke som en unsyldning. Det er bare det som skjedde. Det var skaden som vår den utløsende faktoren, men det er ikke slik at jeg ønsker å begynne igjen. Nå driver jeg med andre ting jeg liker. Anonymkode: 8b14b...e84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå