Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Har nettopp tatt en pstav, fikk vite at blødningsmønsteret kan bli en del annerledes. Noen som han si sin erfaring?😀 Anonymkode: 51a8a...1b5
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Fikk satt inn p-stav i september i fjor i forbindelse med en abort. Har ikke blødd en dråpe siden. Tidligere hadde jeg kraftige blødninger (byttet overfylte nattbind hver halvtime) og stadig blod og jernmangel. I tillegg varte mensen i 9 dager. Så p-stav har vært himmel for meg med tanke på tidligere menstruasjonsmønster. Anonymkode: a48b5...3ab
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 Det må jo være så utrolig deilig! Er så urolig når jeg fikk vite at 1/3 får mer blødninger enn til vanlig😬 Anonymkode: 51a8a...1b5
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #4 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg får de samme blødningene som alltid bortsett fra at det er annenhver istedenfor hver måned. Helt greit for meg 😊 Anonymkode: 1a5bb...233
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 Legen på gyn bad meg prøve å holde ut.. etter ett år med blødning HVER dag som så ut som bæsj.. så nei.. den ble tatt ut og blødningene stanset. Bruker p plaser og har brukt ring. Plaster er best. Sikkert og lite bivirkninger. Jeg har prøvd det meste. P ring fungerte fint men mistet lysten av den. Min datter har p stav og det fungerer fint for henne Anonymkode: fc6a2...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå