Gå til innhold

Snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere oppgitt/irriterte over folk som feks legger ut bilder av de samme tingene hele tiden? Feks barna, fest, joggeturer eller det som måtte være. Hadde en diskusjon med en venninne som var så lei av storyen til en felles venninne fordi hun legger ut bilder av ungene hele tiden. Jeg tenker at man kan velge å se på story, men det er mer plagsomt med mange bilder sendt til meg. Hva tenker dere?

Anonymkode: 57ace...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater alle de forstørrede øynene, vridde leppene og dyreørene. Slutt å send sånt, vær så snill. I allefall hvis du er eldre enn 8 år. 

Anonymkode: 247b5...d34

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir dere oppgitt/irriterte over folk som feks legger ut bilder av de samme tingene hele tiden? Feks barna, fest, joggeturer eller det som måtte være. Hadde en diskusjon med en venninne som var så lei av storyen til en felles venninne fordi hun legger ut bilder av ungene hele tiden. Jeg tenker at man kan velge å se på story, men det er mer plagsomt med mange bilder sendt til meg. Hva tenker dere?

Jeg er dritlei filming av unger , på ulike aktiviteter...

Anonymkode: 0b60b...350

Skrevet

Det er frivillig å kikke på Snapchat story, så der legger jeg akkurat hva jeg vil☺️

Skrevet

Det er heeilt frivillig å se storyen til folk😉

Anonymkode: 02f7b...e34

Skrevet

Jeg ser aldri på storyene. Barn og div trening i skjønn forening. Jeg liker personlige snapper som er til meg.

Anonymkode: ce7ee...7fc

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser aldri på storyene. Barn og div trening i skjønn forening. Jeg liker personlige snapper som er til meg.

Men synes du det er greit hvis jeg feks hadde sendt deg 5-10 snapper om dagen om det jeg gjorde? Eller ville du heller da valgt å gå inn på story? 

Skrevet

Jeg synes det er best å bare droppe hele snapchat. Har dere ikke fått med dere at den appen er til "ungdommen" mens vi voksne har facebook da? :P

Anonymkode: 282e8...818

Skrevet

Det er meg revnende likegyldig. Jeg bare klikker forbi det jeg ikke vil se

Anonymkode: 925ee...3ed

Skrevet

Det som jeg er lei er: når en sender snap personlig, i en gruppesnap og my story. 

Kan toppe det hele med; det på fb og ig også. 

Holder å de bilde en gang . 🙄

Anonymkode: c2af6...e94

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men synes du det er greit hvis jeg feks hadde sendt deg 5-10 snapper om dagen om det jeg gjorde? Eller ville du heller da valgt å gå inn på story? 

Ser poenget ditt :) Har 'heldigvis' ingen som sender så mange snapper om dagen sin. 

Hadde uansett ikke gått inn på story.

Skrevet

Snapchat er bortkastet tid. Kan man ikke sende mms? Så får man beholde bildet og.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snapchat er bortkastet tid. Kan man ikke sende mms? Så får man beholde bildet og.

Hvorfor skal du beholde slike bilder? Hele poenget med snap er jo bare å vise hverdagsglimt. Ikke noe å henge på veggen akkurat😅

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal du beholde slike bilder? Hele poenget med snap er jo bare å vise hverdagsglimt. Ikke noe å henge på veggen akkurat😅

Jo, men det er så tullete. Hvorfor skal noen ha interesse av å se at jeg har en kaffekopp på stuebordet? Eller det trøtte trynet mitt redigert i stykker med trutmunn, digre øyne og katteører? 

Det er så selvopptatt, falskt og idiotisk. 😖

Skrevet

Jeg hadde en på lista mi som sendte snap hele tiden. Av alt! Unger som løp i sofaen, mat, øl og alt imellom. Klarer ikke skjønne at noen tror at andre finner dette interessant! Jeg synes snap er fint til å sende et hverdagsglimt i ny og ned, men orker ikke de som tror at alt de gjør gjennom dagen er interessant for alle andre.

Anonymkode: 379cf...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...