Gå til innhold

Urinlekkasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har slitt med det? 

Jeg merker ikke at det lekker urin, men er hele tiden våt i trusa. Lukter helt forferdelig sterk. Uansett om jeg bruker truseinnlegg setter lukta seg i trusa.

når jeg dusjer lekker jeg alltid litt urin i dusjen, klarer ikke holde igjen.

skal prøve knipeøvelser men usikker på om det vil hjelpe.

har prøvd å stoppe urinstråler mens jeg tisset for å finne riktige muskler. Men klarer det ikke.

Anonymkode: af4b4...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til gynekolog og få utredning. Det kan være prolaps, bekkenbunnskade og andre ting som knipeøvelser ikke hjelper på i det hele tatt uansett.

Anonymkode: 20761...3b3

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kom deg til gynekolog og få utredning. Det kan være prolaps, bekkenbunnskade og andre ting som knipeøvelser ikke hjelper på i det hele tatt uansett.

Anonymkode: 20761...3b3

Men mest sannsynlig vil lege si før de vet sikkert hva problemet er, at hun skal knipe. Så jeg ville uansett bare begynt med disse hersens øvelsene. I verstefall har hi blitt sterkere, men har fremdeles lekkasje. Legen min sa at knipeøvelser ALLTID er bra, uansett.

Ellers er jeg helt enig med deg! Gynekolog og utredning. 

Og dersom det lukter av trusa ville jeg byttet til et innlegg som holder på mer, og brukt de fra tena e.l. (ikke vanlige mensenbind/truseinnlegg). Tror du får de på blå resept faktisk ved urinlekkasje!

Anonymkode: ca698...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...