Gå til innhold

Full pappa på fotballkamp.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det hele er bare trist.

Var på kamp med barnet mitt i dag. 

Der er det en pappa fra det andre laget som blir brukt som linjedommer,og han løper/ sjanger forbi oss flere ganger. 

Han luket alkohol, og vi kunne tydelig se han var påvirket. 

Det er så utrolig trist,og jeg fikk helt vondt i magen. Men jeg aner jo ikke hvem dette mennesket er, da kampen var en times kjøretur unna. 

Synes jo det er utrolig rart at trenerene til dette laget valgte å bruke han, men de kjenner nok historien rundt han. 

Hadde så lyst til å si noe, men med mange barn til stede, og da spesielt hans barn, ville det bare blitt enda mere trist og leit. 

Anonymkode: b2045...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne du sagt noe til trener? Evt ringe ham i ettertid?

Er du heeeelt sikker på at det luktet alkohol og at det ikke er snakk om en eller annen diagnose som gjør ham ustø? 

 

Anonymkode: 1a2f5...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kunne du sagt noe til trener? Evt ringe ham i ettertid?

Er du heeeelt sikker på at det luktet alkohol og at det ikke er snakk om en eller annen diagnose som gjør ham ustø? 

 

Anonymkode: 1a2f5...daf

Ja er helt sikker. Vi var flere fra vårt lag som kjente det. Det luktet skikkelig sprit. 

Jeg lurte på om jeg skulle snakke med trenerene, men han gikk og snakket med de.. så da fikk jeg ikke gjort det.  

Anonymkode: b2045...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sykdom som gjør at jeg sjangler når jeg går.Min største skrekk er at noen skal tro jeg er full.Grusomt å ha det slik og håper virkelig det går bort når hevelsen i hjernen går ned,er ikke verdig å ha det slik.

Anonymkode: bf944...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en sykdom som gjør at jeg sjangler når jeg går.Min største skrekk er at noen skal tro jeg er full.Grusomt å ha det slik og håper virkelig det går bort når hevelsen i hjernen går ned,er ikke verdig å ha det slik.

Anonymkode: bf944...59d

Forstår at det er leit, men jeg regner med at du ikke lukter alkohol i tillegg.  

Anonymkode: b2045...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvfølgelig lukter jeg ikke alkohol.De to siste mnd har jeg drukket 1 cider og 3 gl vin  tilsammen.Kunne ikke drømt om å drukket midt på dagen og sammen med barn.

Anonymkode: bf944...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette burde du ha gjort:

Om denne mannen satte seg i en bil med barnet etter kampen: ringt politiet.

Om han tilsynelatende hadde omsorgen for barnet alene der og da (altså ingen andre voksne var med dem hjem som var ederu): ringt politi og barnevernsvakten.

Og UANSETT: Finn ut hvem de er og meld inn en bekymringsmelding til barneverntjenesten!!

Anonymkode: f4522...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og...hva tror du er tristeste? At en fremmed voksen hadde reagert på at faren din var full da han var med deg på kamp.... eller å leve med en alkoholisert far?

Anonymkode: f4522...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vet hvem det er, ta kontakt med klubben som hadde kampen. Viktig at klubben tar tak i dette, de vet også hvem dette er og kan ta det videre med vedkommende. Fulle foreldre har ingenting å gjøre på en kamp. Dette kan du også ta med kretsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/11/2018 at 8:56 PM, Anonym bruker said:

Det hele er bare trist.

Var på kamp med barnet mitt i dag. 

Der er det en pappa fra det andre laget som blir brukt som linjedommer,og han løper/ sjanger forbi oss flere ganger. 

Han luket alkohol, og vi kunne tydelig se han var påvirket. 

Det er så utrolig trist,og jeg fikk helt vondt i magen. Men jeg aner jo ikke hvem dette mennesket er, da kampen var en times kjøretur unna. 

Synes jo det er utrolig rart at trenerene til dette laget valgte å bruke han, men de kjenner nok historien rundt han. 

Hadde så lyst til å si noe, men med mange barn til stede, og da spesielt hans barn, ville det bare blitt enda mere trist og leit. 

Anonymkode: b2045...cfe

ok

Anonymkode: a29af...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...