Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Hun er veldig varm, men hun har ikke feber. Hvordan er det mulig? Hvorfor er hun så varm uten feber? Anonymkode: 3f839...44b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Hæ? Hva lurer du på egentlig? Om det er mulig å ha en temperatur på 37,2 grader? Ja, det går an å føle seg varm, svette osv, uten å ha feber... Anonymkode: f11c7...b30
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Hva lurer du på egentlig? Om det er mulig å ha en temperatur på 37,2 grader? Ja, det går an å føle seg varm, svette osv, uten å ha feber... Anonymkode: f11c7...b30 Syns ikke det er så dumt spørsmål, jeg. En ting er jo om de bare føler seg varme, det kan vi jo gjøre etter en treningsøkt eller etter å ha løpt til bussen. Men å bli varm i huden er for meg en helt annen ting. Om noen kjenner på ryggen min etter en treningsøkt er den ikke varm. Den er klam eller svett, men aldri varm slik som ved feber. Målte du i rumpa HI? Anonymkode: bcba1...2ed
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #4 Skrevet 11. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Hva lurer du på egentlig? Om det er mulig å ha en temperatur på 37,2 grader? Ja, det går an å føle seg varm, svette osv, uten å ha feber... Anonymkode: f11c7...b30 Barnet er 4 uker og jeg kjenner at hun er veldig varm, har vært det de 2 siste dagene. Men hun har ikke feber.. det syns jeg er rart... Anonymkode: 3f839...44b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Syns ikke det er så dumt spørsmål, jeg. En ting er jo om de bare føler seg varme, det kan vi jo gjøre etter en treningsøkt eller etter å ha løpt til bussen. Men å bli varm i huden er for meg en helt annen ting. Om noen kjenner på ryggen min etter en treningsøkt er den ikke varm. Den er klam eller svett, men aldri varm slik som ved feber. Målte du i rumpa HI? Anonymkode: bcba1...2ed Takk for svar. Jeg har ikke temperaturmåler som vi kan måle i rumpen 😔😔 Anonymkode: 3f839...44b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Jeg har ikke temperaturmåler som vi kan måle i rumpen 😔😔 Anonymkode: 3f839...44b Du bør skaffe måler til å måle i rumpa. Kun denne som viser eksakt temperatur. Du vet at du skal legge på noe ekstra når du måler under armen og i pannen? Anonymkode: 5fcdd...997
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #7 Skrevet 11. oktober 2018 Mitt barn på e uker ble varm i kroppen , men ga ikke utslag på «febermåleren». Han var sov mye og, men han er nå liten og skal sove mye så ikke så stor forskjell der heller. Vi ringte legevakta( det var på helg) . Han fikk heldigvis komme inn, og pga av de mistenkte urinveisinfeksjon ble vi sendt til nærmeste sykehus med barneavdeling. Der ble vi i 14 dager, men der gikk heildivis bra pga at ville tatt på alvor . Så mitt råd er å ta kontakt med lege! Anonymkode: 3ab6f...26f
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #8 Skrevet 11. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Jeg har ikke temperaturmåler som vi kan måle i rumpen 😔😔 Anonymkode: 3f839...44b Det burde du skaffe deg. Den er mest nøyaktig, og hvis babyen hadde 37,2 under armen for eksempel kan det godt hende at han egentlig har feber. Skaff termometer til rumpa, de har det på dagligvarebutikken her hvertfall Anonymkode: bcba1...2ed
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #9 Skrevet 11. oktober 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mitt barn på e uker ble varm i kroppen , men ga ikke utslag på «febermåleren». Han var sov mye og, men han er nå liten og skal sove mye så ikke så stor forskjell der heller. Vi ringte legevakta( det var på helg) . Han fikk heldigvis komme inn, og pga av de mistenkte urinveisinfeksjon ble vi sendt til nærmeste sykehus med barneavdeling. Der ble vi i 14 dager, men der gikk heildivis bra pga at ville tatt på alvor . Så mitt råd er å ta kontakt med lege! Anonymkode: 3ab6f...26f Jeg har ringt legevakten og sykepleier sa at det ikke var noe å gjøre nå...? Jeg målte temperaturen på pannen med panne-temperaturmåler, målte til 36,6 Anonymkode: 3f839...44b
👀tante Sofie 👒 Skrevet 11. oktober 2018 #10 Skrevet 11. oktober 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ringt legevakten og sykepleier sa at det ikke var noe å gjøre nå...? Jeg målte temperaturen på pannen med panne-temperaturmåler, målte til 36,6 Anonymkode: 3f839...44b Se ann det utover kvelden , men er hun forkjølet er sikkert det grunnen 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå