Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Vi er prøvere, og for noen dager siden fikk jeg en supersvak positiv test, to dager etter IKM. Så kom mensen - trodde jeg i hvert fall. Men blødde kun i to dager, uten spotting i 2-3 dager først, slik jeg pleier å gjøre. Har også vært veldig øm nederst i magen under blødningen. I natt stoppet blødningen, og jeg våknet opp kjempekvalm. Har vært kvalm i hele dag. Fikk en innskytelse og tok en test da jeg kom hjem i kveld og fikk denne. Streken er svak, men tydelig nok. Kan jeg være gravid likevel? 😳 Anonymkode: 93b65...341
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg ser streken: ) Anonymkode: 5082f...645
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg småblødde av og på i noen dager rundt IKM da jeg ble gravid sist. Som en mens som aldri kom helt i gang. Anonymkode: aae94...795
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 Du kan være. Men testen kan også være positiv en stund etter sa. Beste er å måle HCG med blodprøve hos fastlegen. Taes med et par dagers mellomrom, og er du gravid og det utvikler seg så stiger hcg Anonymkode: a0515...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå