Gå til innhold

Jeg har et forhold til en gift mann.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet det ikke er moralsk riktig. 

Jeg er singel og ikke intressert i noe forhold med noen, men har det fantastisk sammen med han. 

Han har en svært krevende jobb, men hos meg kan han koble helt ut og være seg selv. Han er mye profilert i media og på tv. 

Anonymkode: 81adf...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, sug lut skrev:

Og?

Gøy å fyre litt på alle de moralske mødrene her inne, men ser ikke ut til at jeg lyktes helt 🤷🏽‍♀️

Anonymkode: 81adf...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt et forhold til en gift mann. Beste som er om man ikke ønsker forpliktelser. En gift mann går sjelden fra kona og dessuten... om han er utro mot henne.... 

beste forholdet jeg har hatt helt til han startet sjalusidrama fordi han hadde følelser for meg og ville at jeg bare skulle holde meg til han. Da avsluttet jeg det hele

Anonymkode: dd319...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Okay. 

Det var jammen spennede å vite!

Og så en kjendis da. Heldige deg? 

Veeeet! Herlig å se han på  nyhetene og vite at han er en helt annen person privat. 

Anonymkode: 81adf...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver alt jeg kan å holde meg unna gift mann som prøver seg... Ikke lett da han er sååå kjekk og sjarmerende 😕

Anonymkode: 0dbc1...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg vet det ikke er moralsk riktig. 

Jeg er singel og ikke intressert i noe forhold med noen, men har det fantastisk sammen med han. 

Han har en svært krevende jobb, men hos meg kan han koble helt ut og være seg selv. Han er mye profilert i media og på tv. 

Anonymkode: 81adf...1a3

Takk for at du delte denne infoen med oss, dette har jeg lurt på lenge

Anonymkode: 340dd...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg ikke vente å kjøpe Se&Hør og andre tabloid blader/aviser! Dette må da være spennende. Kan hende du blir C,D eller E- kjendis!?! Eller....

Anonymkode: 48084...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Veeeet! Herlig å se han på  nyhetene og vite at han er en helt annen person privat. 

Anonymkode: 81adf...1a3

Hmm. De fleste er vel det? Eller tror du det er den private Erna Solberg vi ser på tv?

Er du litt naiv, sånn generelt?

Anonymkode: 91b36...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også hatt et forhold til en gift mann. Beste som er om man ikke ønsker forpliktelser. En gift mann går sjelden fra kona og dessuten... om han er utro mot henne.... 

beste forholdet jeg har hatt helt til han startet sjalusidrama fordi han hadde følelser for meg og ville at jeg bare skulle holde meg til han. Da avsluttet jeg det hele

Anonymkode: dd319...e29

Trodde det samme selv ift forpliktelser. Var derfor dum nok til å rote meg borti en gift en. Lang historie kort... Sjalusi og eiertrang. Gav derfor beskjed i sommer om at jeg ønsker ikke mer. Nå har han funnet ut at han vil forlate konen og vil tilbake til meg. Jeg har da ingen ønsker om en fyr som er utro straks det butter i mot 🙄

Anonymkode: 61492...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen slike tråder og som fremmes her inne, fører frem til annet enn "hets". Denne gang ble det litt slik; Jøss, vi kjeder oss, og vi ønsker å trykke stemningen ned litt. Jeg tok det nylig opp og nå har "gjengen" bestemt seg for å bruke ny metode.  Jeg tror at HI må forstå at mange her inne kjenner hverandre og de samkjører trådene sine, eller "henger" seg på. Få har egne meninger.

 

Jeg ønsker deg lykke til i forholdet med denne gifte mannen, som sikkert har en veldig kjedelig og lite kledelig kone. Jeg tror at du er sexy og at han elsker deg av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, koro51 skrev:

Ingen slike tråder og som fremmes her inne, fører frem til annet enn "hets". Denne gang ble det litt slik; Jøss, vi kjeder oss, og vi ønsker å trykke stemningen ned litt. Jeg tok det nylig opp og nå har "gjengen" bestemt seg for å bruke ny metode.  Jeg tror at HI må forstå at mange her inne kjenner hverandre og de samkjører trådene sine, eller "henger" seg på. Få har egne meninger.

 

...og andre konspirasjonsteorier, bind 1-52.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, koro51 skrev:

Ingen slike tråder og som fremmes her inne, fører frem til annet enn "hets". Denne gang ble det litt slik; Jøss, vi kjeder oss, og vi ønsker å trykke stemningen ned litt. Jeg tok det nylig opp og nå har "gjengen" bestemt seg for å bruke ny metode.  Jeg tror at HI må forstå at mange her inne kjenner hverandre og de samkjører trådene sine, eller "henger" seg på. Få har egne meninger.

 

Jeg ønsker deg lykke til i forholdet med denne gifte mannen, som sikkert har en veldig kjedelig og lite kledelig kone. Jeg tror at du er sexy og at han elsker deg av den grunn. 

🤣🤣

Jeg kan berolige deg med at jeg ikke kjenner en eneste sjel her inne, men du har nok rett, det er bare du som har en egen mening 😂

Anonymkode: 340dd...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, koro51 skrev:

Ingen slike tråder og som fremmes her inne, fører frem til annet enn "hets". Denne gang ble det litt slik; Jøss, vi kjeder oss, og vi ønsker å trykke stemningen ned litt. Jeg tok det nylig opp og nå har "gjengen" bestemt seg for å bruke ny metode.  Jeg tror at HI må forstå at mange her inne kjenner hverandre og de samkjører trådene sine, eller "henger" seg på. Få har egne meninger.

 

Jeg ønsker deg lykke til i forholdet med denne gifte mannen, som sikkert har en veldig kjedelig og lite kledelig kone. Jeg tror at du er sexy og at han elsker deg av den grunn. 

Vi elsker ikke hverandre,men har det utrolig greit sammen. Kona er helt ordinær, akkurat som meg. 

Anonymkode: 81adf...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: abb4e...ebf

Samme alder som meg 😏

Anonymkode: 81adf...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...