Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Hvor lenge kan den vare? Hvor lenge er man sår i halsen? Klarer knapt svelge. Har hatt dette i 4 dager. Når kontakte lege om enn har magesmerter? Skal man ta de helt med ro? Takk😄 Anonymkode: 0467f...ab5
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Har du ikke fått noe info av legen? Anonymkode: 1c554...04b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 17-åringen min har akkurat hatt det. Han startet med sår hals på en mandag, ble verre og verre utover i uken og var hos lege på torsdag. Fikk da kontantert kyssesyken, og tok leverprøver. Sykest var han på lørdag og søndag, da var mandlene så hovne og han var så dårlig stakkar, fikk ikke i seg noen ting og gikk ned flere kilo i vekt. Mandag snudde det og han ble gradvis bedre utover uken. Han var hjemme fra skolen 1,5 uke, men da spiste han ok igjen og følte seg ikke syk lenger. Tok nye leverprøver etter ca 3 uker og de var da bedre enn forrige gang, men de var ikke superdårlige første gang heller. Når han var hos lege etter tre uker var han fremdeles hoven i den ene mandelen, men hevelsen hadde gått ned i den andre så han spiste (og pustet) normalt. Begynte å ha gym på skolen etter fire uker, men hadde skriv fra lege om at han måtte ta det litt med ro og ikke opp i makspuls. Han kjente det lugget litt i formen, trengte mer søvn enn vanlig osv i et par måneder, men ble hele tiden gradvis bedre. Men forløpet her kan jo være veldig individuelt, regner med du fikk litt info fra legen din? Anonymkode: bfa89...8c8
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 Nei fikk lite info egentlig🙄 tok prøver og slik da. Hadde med meg beby som gråt litt kansje derfor han ikke sa så mye. Hi Anonymkode: 0467f...ab5
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #5 Skrevet 10. oktober 2018 De aller fleste voksne har hatt kyssesyken uten å vite det. Så det er ikke så "big deal". Men du skal ta visse forhåndsregler. google er din venn. Anonymkode: f65e0...cc5
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #6 Skrevet 10. oktober 2018 16 minutes ago, Anonym bruker said: De aller fleste voksne har hatt kyssesyken uten å vite det. Så det er ikke så "big deal". Men du skal ta visse forhåndsregler. google er din venn. Anonymkode: f65e0...cc5 Ikke big deal som barn nei, noe annet å få det i voksen alder. Anonymkode: 577fc...c00
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg er syk. Har vert til lege 4 gg og innlagt på sykehuset. Har i tillegg hatt en stor betendelse under armen som jeg bruker antibiotika for. Er veldig slapp og sover masse. Klarer ikke gjøre stort før jeg blir sliten. Har hatt hevelser i øynene i snart ei uke. Kvalm og smerter i magen. Ingen matlyst. Hi Anonymkode: 0467f...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå