Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg har panel ovner under vinduene. To eller tre. Og lange gardiner. Så kan det kanskje være at det er mulig å kjøpe kortere ferdig sydde gardiner. Jeg skrudde ihvertfall av varme ovnen på sove rommet nå. Jeg lar døra stå åpen, sånn at det kommer varme inn fra stua. For nå er ikke jeg verdens mester i å sy opp gardiner likksom. Så hva hvis en tråd løsner og så går ned på panel ovnen? Da vil det kanskje være skummelt. Kanskje brann. Det er mulig at man bare kan tegne en strek. Og så klippe av gardinene i passe lengde? Eller går det ann å spørre nabo kona om hun kan sy opp gardina? Anonymkode: 331d6...7c0
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Av og til begynner jeg å lure... Nei, forresten... Det skjer i grunn ofte her inne! Anonymkode: e9ba4...801
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 Lim de opp. https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50078746/ Anonymkode: fbd76...f58
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 For de første høres der lurt ut å ikke ha det så varmt på soverommet. For den andre, du kan få kjøpt oppleggsbånd til å stryke på. Anonymkode: f045b...85c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #5 Skrevet 10. oktober 2018 Du får forresten også kjøpt ferdig sydde gardiner i to lengder, lang til gulvet og kort til vinduskarmen, du kan velge selv.... Anonymkode: fbd76...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå