Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Høres jo helt merkelig ut, men for et par uker siden merket jeg at jeg hadde et lite «søkk» i låret på ene siden. Tenkte jeg hadde hatt noe liggende oppå der eller noe sånt, men legger nå merke til at det er der ennå, og det har blitt større. Søkket både kjennes og synes godt, men gjør ikke vondt på noen måte.. er ca en håndflate over kneet litt på siden av låret.. Noen som har opplevd noe liknende? Skal til lege på torsdag, så skal ta det opp samtidig, men i mellomtiden er jeg fryktelig nysgjerrig på hva som kan forårsake noe sånt! Anonymkode: ba543...5ce
Lille krøll Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 Er det et søkk i muskulaturen eller har fettmengden rundt økt slik at du opplever et søkk? Har du fått en skade på muskulaturen som gir et hull opplever du gjerne mistet funksjon i muskulaturen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #3 Skrevet 9. oktober 2018 2 minutter siden, Lille krøll skrev: Er det et søkk i muskulaturen eller har fettmengden rundt økt slik at du opplever et søkk? Har du fått en skade på muskulaturen som gir et hull opplever du gjerne mistet funksjon i muskulaturen. Det har ikke kommet mer fett rundt, kjenner når jeg strammer muskelen på oversiden av låret at der hvor søkket er kjenner jeg rett på scener under, det er liksom ikke noe muskel der i det hele tatt!? Ingen skade som jeg kan huske, og det burde jeg vel gjort siden jeg først merket det for noen uker siden.. kan man få sånn av å feilbelastet benet på noen måte kanskje? Er nok litt ekstra stresset fordi muskelsykdommer har vært et stort problem hos damene på farssiden, så den tanken har selvfølgelig streifet meg. Men da ville det vel vært en god del andre symptomer i følge med det her!? Anonymkode: ba543...5ce
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 Ingen som har hørt om eller opplevd liknende? Anonymkode: ba543...5ce
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #5 Skrevet 10. oktober 2018 kan muskelen ha løsnet fra festet ? (Det gjør ofte vondt) Anonymkode: 17e28...d00
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #6 Skrevet 10. oktober 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: kan muskelen ha løsnet fra festet ? (Det gjør ofte vondt) Anonymkode: 17e28...d00 Takk for svar Det kan jo hende, men har ikke vondt nå, og kan ikke huske å ha hatt vondt der tidligere heller.. Anonymkode: ba543...5ce
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg hadde et søkk på siden litt oppe på rompa (mot hofta) Det var fordi en sykepleier satte en sprøyte i fettlaget i stedet for muskelen, og da ble det ett søkk som ble der noen år. Tror det ble borte da jeg begynte å legge på meg😂😎 Anonymkode: c1a98...fa4
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #8 Skrevet 10. oktober 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde et søkk på siden litt oppe på rompa (mot hofta) Det var fordi en sykepleier satte en sprøyte i fettlaget i stedet for muskelen, og da ble det ett søkk som ble der noen år. Tror det ble borte da jeg begynte å legge på meg😂😎 Anonymkode: c1a98...fa4 Fikk sprøyte i lårene for 8 år siden, én gang, men det var en ganske drøy sprøyte (lungemodning, fødte for tidlig), kan det komme så lenge etterpå? Søkket er ganske stort nå, ca 5x10cm.. Anonymkode: ba543...5ce
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #9 Skrevet 10. oktober 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk sprøyte i lårene for 8 år siden, én gang, men det var en ganske drøy sprøyte (lungemodning, fødte for tidlig), kan det komme så lenge etterpå? Søkket er ganske stort nå, ca 5x10cm.. Anonymkode: ba543...5ce Men altså hvis det er så store forandringer og du har en historikk i familien med muskelsykdommer bør du komme deg til lege, og ikke bruke tiden her inne til å spekulere. Anonymkode: c644e...aba
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #10 Skrevet 10. oktober 2018 Få det sjekket. Kan være en nerveskader, da visner muskelen. Anonymkode: 5bb5d...443
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #11 Skrevet 10. oktober 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men altså hvis det er så store forandringer og du har en historikk i familien med muskelsykdommer bør du komme deg til lege, og ikke bruke tiden her inne til å spekulere. Anonymkode: c644e...aba Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Få det sjekket. Kan være en nerveskader, da visner muskelen. Anonymkode: 5bb5d...443 Skal som sagt til lege i morgen, så tar det selvfølgelig opp da, men som jeg også sa er jeg nysgjerrig i mellomtiden. Og svarene jeg har fått har gjort meg mindre nervøs, så føler det var rett å høre her inne også Anonymkode: ba543...5ce
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #12 Skrevet 10. oktober 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk sprøyte i lårene for 8 år siden, én gang, men det var en ganske drøy sprøyte (lungemodning, fødte for tidlig), kan det komme så lenge etterpå? Søkket er ganske stort nå, ca 5x10cm.. Anonymkode: ba543...5ce 5 x 10 cm? Det er jo veldig stort.. Anonymkode: 5c745...fc2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #13 Skrevet 10. oktober 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: 5 x 10 cm? Det er jo veldig stort.. Anonymkode: 5c745...fc2 Jepp..målt med målebånd, og ja, det er stort! Var ikke så stort da jeg først la merke til det Anonymkode: ba543...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå