Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg sliter med angst og nedstemthet. Nå har det gått så langt at det også gir fysiske symptomer som kronisk løs mage, nummenhet i armene, konstant hodepine, muskelsmerter, søvnløshet og dårlig konsentrasjon. Jeg har hatt dette før, og fikk da god hjelp av antidepressiva. Jeg har derfor nå bestilt meg en legetime, men vet ikke om jeg tør gjennomføre. Jeg har nemlig barn nå, og er livredd for at legen vil melde bekymring til barnevernet! Så jeg teller på knappene.. kan jeg klare meg uten hjelp? Skal jeg avlyse legetimen? Anonymkode: c808a...135
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 Få hjelp- for barna dine sin skyld 😊 Anonymkode: 3b50c...487
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #3 Skrevet 9. oktober 2018 Få hjelp At du klarer å se at du trenger hjelp er positivt. Har selv vært hos legen og psykolog pga angst/stress i en periode. Ingen kontaktet barnevernet Anonymkode: 08049...e8c
LeTwinsA Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 Det er bare positivt at du søker hjelp! Tror neppe legen melder deg til bv pga det. er nok heller grunn til bekymring om du ikke søker hjelp og legen merker det. Du gjør rett i å søke hjelp, for du skal jo selvfølgelig ta vare på deg selv, først og fremst for å kunne ivareta barna dine. Stor klem - ikke avlys!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 Legen vet at jeg har så angst at jeg har ringt meg syk på jobb fordi jeg hadde så sterk angst en dag at jeg ikke klarte å levere småen i barnehagen. Det skjer ikke ofte da heldigvis. Legen sendte aldri noe bekymringsmelding til bv. Anonymkode: 54867...c3b
koro51 Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 Kjære Hi. Du kan nok slappe av. Foreldre som har barn har lov å være syk. Gjennomfør legetimen din du! Du må jo ut av dette, nettopp fordi du har barn
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #7 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg får lamictal for bipolaritet, har hovedomsorgen for tre barn og legen melder da ikke til barnevernet. Å søke hjelp som i å ta ansvar for egen helse viser at du er voksen og ansvarlig. Anonymkode: 013f6...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå