Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Nærmer meg midten av 30-årene og har, som overskriften sier, veldig uregelmessig menstruasjon. Før barnefødsler kom den på klokka. Samme mellom fødslene. Nå er det godt over tre år siden siste fødsel og det blir stadig mer rot i syklus. Ligger stort sett på 23-24 dager, men nå er jeg plutselig på dag 29. Det burde vel vært stabilisert nå? Kan det være tidlig overgangsalder? Har i så fall ingen andre typiske symptomer. Mulig litt kraftigere pms, selv om jeg alltid har vært heks to uker på og to uker av. Mye menssmerter og murringer lenge før jeg begynner å blø. Om ikke hver mnd, kan det være slik ofte. Denne mnd var jeg sikker på jeg begynte å blø på torsdag, men fortsatt ikke begynt. Tar ingen hormoner og har ingen mulighet til å være gravid. Forslag til hva grunnen kan være? Anonymkode: 59fcb...e42
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Prevensjon? Jeg har blitt sånn av p piller.minipiller p sprøyte. Spiral og stav.prøv plaster eller p ring: ) Anonymkode: 00be2...260
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 Tåler ikke hormoner og bruker derfor ingen form for prevensjon, men takk for forslaget. Får bestille time hos gyn etterhvert om ikke syklusen normaliserer seg. Anonymkode: 59fcb...e42
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 Stoffskiftet? Anonymkode: 3702a...dde
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #5 Skrevet 10. oktober 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stoffskiftet? Anonymkode: 3702a...dde Kan høyt eller lavt stoffskiftet virke inn på menstruasjon? Anonymkode: cdf04...48b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan høyt eller lavt stoffskiftet virke inn på menstruasjon? Anonymkode: cdf04...48b Jepp. Alt som har innvirkning på hormoner, inkludert stress, kan påvirke menstruasjonen. Anonymkode: 3702a...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå