Gå til innhold

Laser mot pigmentflekker/arr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd og vil dele erfaring? 

Anonymkode: ba2de...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt laser mot pigmentflekker og det hjalp veldig. Tok det bare en gang, da de ble såpass mye bedre at jeg ikke gadd en runde til. Men vær obs på at du ser helt jævlig ut samme dag og dagen etter. Jeg fikk beskjed om man blir litt rød, men det stemmer ikke. Du blir mørkebrun på de stedene og bør ikke reise innom en butikk på vei hjem. Dagen etter gikk det å sminke det litt bort, men vær forberedt på et par dager innendørs 🙂

Anonymkode: 50c75...176

Skrevet

Du bør heller prøve dermaroller 1 mm eller dermastempel på 1 mm. Har en venninne som tok laser og hun fikk pigmentflekker, hjalp ikke på arrene heller. Hun bruker nå dermarulle for å reparere huden, det fungerer veldig fint. Det var jeg som anbefalte det fordi jeg selv hadde gode erfaringer med det. Gå isåfall for et godt merke, som White Lotus som er økologisk og laget til behandlingen. 

Anonymkode: 3cf2d...d24

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du bør heller prøve dermaroller 1 mm eller dermastempel på 1 mm. Har en venninne som tok laser og hun fikk pigmentflekker, hjalp ikke på arrene heller. Hun bruker nå dermarulle for å reparere huden, det fungerer veldig fint. Det var jeg som anbefalte det fordi jeg selv hadde gode erfaringer med det. Gå isåfall for et godt merke, som White Lotus som er økologisk og laget til behandlingen. 

Må legge til at min vennenne skulle behandle arr og hadde ikke pigmentflekker. 

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tatt laser mot pigmentflekker og det hjalp veldig. Tok det bare en gang, da de ble såpass mye bedre at jeg ikke gadd en runde til. Men vær obs på at du ser helt jævlig ut samme dag og dagen etter. Jeg fikk beskjed om man blir litt rød, men det stemmer ikke. Du blir mørkebrun på de stedene og bør ikke reise innom en butikk på vei hjem. Dagen etter gikk det å sminke det litt bort, men vær forberedt på et par dager innendørs 🙂

Anonymkode: 50c75...176

Så bra! Husker du hva slags laser du tok?

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må legge til at min vennenne skulle behandle arr og hadde ikke pigmentflekker. 

Takk for svar. Har prøvd dermaroller gjennom lengre perioder uten effekt. Tror pigmentflekkene mine sitter for dypt dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...