Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Vi møttes på tinder men har bare fått møttes en gang grunnet veldig lang avstand mellom oss. Vi har skypet og snappet hver dag da. Han er åpen om at han er forelsket og veldig glad i meg, for min del har disse følelsene bleknet veldig. Jeg føler rett og slett ingenting for ham. Vi skulle egentlig møtes i november igjen men det utgår for min del. Vil ikke såre, er det greit å ghoste etter 8 måneders bekjentskap? Anonymkode: de824...ceb
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 Så du tror ikke at du sårer han, når du ghoster han? Den eneste du beskytter fra ubehageligheter ved å ghoste er deg selv, så ikke lat som om det er for han sin skyld du vil ghoste han, det er kun for din egen. Jeg synes ikke det er greit å ghoste Anonymkode: 957ee...23c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 Herre.. Kan du ikke bare være et skikkelig menneske, og si det til han? Anonymkode: f9ed8...c0f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herre.. Kan du ikke bare være et skikkelig menneske, og si det til han? Anonymkode: f9ed8...c0f Det blir vanskelig:( Anonymkode: de824...ceb
the amazing spidermamma Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 Ta deg sammen og si ifra på en skikkelig måte. Ærlig talt!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #7 Skrevet 9. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det blir vanskelig:( Anonymkode: de824...ceb Din jævla feiging. For et patetisk menneske du er🤣 Anonymkode: 566e1...afd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #8 Skrevet 9. oktober 2018 Slemt ja! Men det er slemt å dumpe en som er forelsket i deg uansett hvordan man gjør det. Kjør på! Anonymkode: 50ebe...fa0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #9 Skrevet 9. oktober 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Din jævla feiging. For et patetisk menneske du er🤣 Anonymkode: 566e1...afd Nei Anonymkode: de824...ceb
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #10 Skrevet 9. oktober 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei Anonymkode: de824...ceb Jo! Vær et anstendig menneske og si: "du er en fantastisk person, men kjemien stemmer ikke helt og jeg har desverre ikke utviklet de rette følelsene for deg" Om du er ekstremt konfliktsky kan du sende en tekstmelding. Det er fremdeles feigt, men ikke direkte slemt (slik som ghosting). Men du er kanskje komfortabel med å være en kjip person? Anonymkode: 566e1...afd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #11 Skrevet 9. oktober 2018 Det er ikke snilt, men man kan ikke alltid være det perfekte menneske heller. Og i det store bildet er jo det her relativt uskyldig, tross alt. Så mitt svar er: Ghost i vei! Dere har jo ikke lovet hverandre noen forpliktelser, så hvordan du avslutter avgjør du selv. Men om han konfronterer deg med direkte spørsmål, synes jeg du må svare ærlig. Følelsene forsvant, takk for nå. Lykke til! Anonymkode: 2253d...641
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #12 Skrevet 9. oktober 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo! Vær et anstendig menneske og si: "du er en fantastisk person, men kjemien stemmer ikke helt og jeg har desverre ikke utviklet de rette følelsene for deg" Om du er ekstremt konfliktsky kan du sende en tekstmelding. Det er fremdeles feigt, men ikke direkte slemt (slik som ghosting). Men du er kanskje komfortabel med å være en kjip person? Anonymkode: 566e1...afd Nei. Anonymkode: de824...ceb
Tøystykke Skrevet 9. oktober 2018 #13 Skrevet 9. oktober 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det blir vanskelig:( Anonymkode: de824...ceb Hva så?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #14 Skrevet 9. oktober 2018 Dårlig gjort, det er bare stygt og feigt gjort, vær tøff nok til å si ifra på en ordentlig måte. Han fortjener det etter å ha kastet bort så mye tid, energi og følelser på deg. Anonymkode: b9693...0c2
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #15 Skrevet 9. oktober 2018 Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 182a3...3c6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #16 Skrevet 9. oktober 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Anonymkode: de824...ceb Du høres skikkelig intelligent ut. Tenker at denne mannen er heldig som blir dumpet😂 Anonymkode: 566e1...afd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #17 Skrevet 9. oktober 2018 Det er tusen ganger bedre å få en tekstmelding der det står at du ikke vil mer, enn å bli ghostet. Når man blir gjostet sitter man igjen med en masse spørsmål, og sannsynligvis et ørlite håp om at denne personen plutselig skal dukke opp igjen. Skjønner at det er ubehagelig å stå i at man sårer noen, men du trenger ikke å stå i det lenge. Send en melding og blokker vedkommende på alle arenaer om det er lettere for deg. Bare gi beskjed så han kan få gå videre med livet sitt. Anonymkode: 2f75c...fa4
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #18 Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det blir vanskelig:( Anonymkode: de824...ceb Hvorfor blir det vanskelig? Anonymkode: 957ee...23c
Odine! Skrevet 9. oktober 2018 #19 Skrevet 9. oktober 2018 At det er vanskelig for deg å si ifra på en ordentlig måte, er ingen grunn til å ghoste. Oppfør deg voksent, og vær ærlig mot ham.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #20 Skrevet 9. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi møttes på tinder men har bare fått møttes en gang grunnet veldig lang avstand mellom oss. Vi har skypet og snappet hver dag da. Han er åpen om at han er forelsket og veldig glad i meg, for min del har disse følelsene bleknet veldig. Jeg føler rett og slett ingenting for ham. Vi skulle egentlig møtes i november igjen men det utgår for min del. Vil ikke såre, er det greit å ghoste etter 8 måneders bekjentskap? Anonymkode: de824...ceb Etter åtte måneder sånn du beskriver det? Ja, det er ondskapsfullt, pysete og umodent. Vær moden og ta en prat. Anonymkode: 6327d...5ab
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #21 Skrevet 9. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det blir vanskelig:( Anonymkode: de824...ceb For deg ja. Men litt ubehag bør du tåle. Hvis ikke er du ikke gammel nok til å date enda. Anonymkode: 6327d...5ab
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #22 Skrevet 9. oktober 2018 Nei, det er på ingen måte ikke greit! Det er den verste måten å gjøre det på når du ikke vil såre han. Avslutt det på en ordentlig måte så han også kan komme seg videre i stedet for å kaste bort mer tid på deg mens han venter på deg og bekymrer seg. Anonymkode: 0173a...362
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #23 Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du høres skikkelig intelligent ut. Tenker at denne mannen er heldig som blir dumpet😂 Anonymkode: 566e1...afd Ditto Anonymkode: de824...ceb
topaz Skrevet 9. oktober 2018 #24 Skrevet 9. oktober 2018 Etter åtte måneder fortjener han en redelig avvisning. Det minste du kan gjøre er å sende en tekstmelding der det står at du ikke har samme følelser for ham og ikke ønsker å fortsette forholdet.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #25 Skrevet 9. oktober 2018 Tror nok dette er nok en trolletråd, de korte rare svarene fra hi er ganske likt hi i flere andre tulletråder Anonymkode: 957ee...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå