Gå til innhold

Er det slemt å ghoste en date etter 8 måneder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi møttes på tinder men har bare fått møttes en gang grunnet veldig lang avstand mellom oss. Vi har skypet og snappet hver dag da. Han er åpen om at han er forelsket og veldig glad i meg, for min del har disse følelsene bleknet veldig. Jeg føler rett og slett ingenting for ham. Vi skulle egentlig møtes i november igjen men det utgår for min del. Vil ikke såre, er det greit å ghoste etter 8 måneders bekjentskap?

Anonymkode: de824...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du tror ikke at du sårer han, når du ghoster han? Den eneste du beskytter fra ubehageligheter ved å ghoste er deg selv, så ikke lat som om det er for han sin skyld du vil ghoste han, det er kun for din egen. Jeg synes ikke det er greit å ghoste

Anonymkode: 957ee...23c

Skrevet

Herre.. Kan du ikke bare være et skikkelig menneske, og si det til han?

Anonymkode: f9ed8...c0f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herre.. Kan du ikke bare være et skikkelig menneske, og si det til han?

Anonymkode: f9ed8...c0f

Det blir vanskelig:(

Skrevet

Ta deg sammen og si ifra på en skikkelig måte. Ærlig talt! 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Din jævla feiging. For et patetisk menneske du er🤣

Anonymkode: 566e1...afd

Skrevet

Slemt ja! Men det er slemt å dumpe en som er forelsket i deg uansett hvordan man gjør det. Kjør på!

Anonymkode: 50ebe...fa0

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Din jævla feiging. For et patetisk menneske du er🤣

Nei

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei

Jo!

Vær et anstendig menneske og si: "du er en fantastisk person, men kjemien stemmer ikke helt og jeg har desverre ikke utviklet de rette følelsene for deg"

Om du er ekstremt konfliktsky kan du sende en tekstmelding. Det er fremdeles feigt, men ikke direkte slemt (slik som ghosting).

Men du er kanskje komfortabel med å være en kjip person?

Skrevet

Det er ikke snilt, men man kan ikke alltid være det perfekte menneske heller. Og i det store bildet er jo det her relativt uskyldig, tross alt. Så mitt svar er: Ghost i vei! Dere har jo ikke lovet hverandre noen forpliktelser, så hvordan du avslutter avgjør du selv. Men om han konfronterer deg med direkte spørsmål, synes jeg du må svare ærlig. Følelsene forsvant, takk for nå. 

Lykke til! 

Anonymkode: 2253d...641

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo!

Vær et anstendig menneske og si: "du er en fantastisk person, men kjemien stemmer ikke helt og jeg har desverre ikke utviklet de rette følelsene for deg"

Om du er ekstremt konfliktsky kan du sende en tekstmelding. Det er fremdeles feigt, men ikke direkte slemt (slik som ghosting).

Men du er kanskje komfortabel med å være en kjip person?

Nei.

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva så? 

Skrevet

Dårlig gjort, det er bare stygt og feigt gjort, vær tøff nok til å si ifra på en ordentlig måte. Han fortjener det etter å ha kastet bort så mye tid, energi og følelser på deg.

Anonymkode: b9693...0c2

Skrevet

Det hadde jeg gjort. 

Anonymkode: 182a3...3c6

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei.

Du høres skikkelig intelligent ut. Tenker at denne mannen er heldig som blir dumpet😂

Skrevet

Det er tusen ganger bedre å få en tekstmelding der det står at du ikke vil mer, enn å bli ghostet. Når man blir gjostet sitter man igjen med en masse spørsmål, og sannsynligvis et ørlite håp om at denne personen plutselig skal dukke opp igjen. Skjønner at det er ubehagelig å stå i at man sårer noen, men du trenger ikke å stå i det lenge. Send en melding og blokker vedkommende på alle arenaer om det er lettere for deg. Bare gi beskjed så han kan få gå videre med livet sitt.

Anonymkode: 2f75c...fa4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor blir det vanskelig?

Skrevet

At det er vanskelig for deg å si ifra på en ordentlig måte, er ingen grunn til å ghoste. Oppfør deg voksent, og vær ærlig mot ham.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi møttes på tinder men har bare fått møttes en gang grunnet veldig lang avstand mellom oss. Vi har skypet og snappet hver dag da. Han er åpen om at han er forelsket og veldig glad i meg, for min del har disse følelsene bleknet veldig. Jeg føler rett og slett ingenting for ham. Vi skulle egentlig møtes i november igjen men det utgår for min del. Vil ikke såre, er det greit å ghoste etter 8 måneders bekjentskap?

Etter åtte måneder sånn du beskriver det? 

Ja, det er ondskapsfullt, pysete og umodent. 

Vær moden og ta en prat.

Anonymkode: 6327d...5ab

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

For deg ja. Men litt ubehag bør du tåle. Hvis ikke er du ikke gammel nok til å date enda. 

Anonymkode: 6327d...5ab

Skrevet

Nei, det er på ingen måte ikke greit! Det er den verste måten å gjøre det på når du ikke vil såre han. Avslutt det på en ordentlig måte så han også kan komme seg videre i stedet for å kaste bort mer tid på deg mens han venter på deg og bekymrer seg.

Anonymkode: 0173a...362

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du høres skikkelig intelligent ut. Tenker at denne mannen er heldig som blir dumpet😂

Ditto ;) 

Skrevet

Etter åtte måneder fortjener han en redelig avvisning. 

Det minste du kan gjøre er å sende en tekstmelding der det står at du ikke har samme følelser for ham og ikke ønsker å fortsette forholdet. 

Skrevet

Tror nok dette er nok en trolletråd, de korte rare svarene fra hi er ganske likt hi i flere andre tulletråder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...