Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg har fått påvist herpes simplex type 1 i underlivet. Har nettopp gått gjennom et ganske kraftig utbrudd med feber, mye blemmer, utflod og smerter. Jeg har akkurat gått ut av et ti år langt forhold, og lurer litt på hvordan jeg skal forholde meg til dette, mtp fremtidige partnere... hva har dere gjort? Må jeg informere en hver ny partner om at jeg har/har hatt herpes? Kommer selvfølgelig ikke til å gå til sengs med noen ved et evt nytt utbrudd.. Anonymkode: c0fc0...7d9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 Selvfølgelig må du fortelle ny parter/sengepartnere om at du har herpes. Herpes er ikke noe du blir kvitt, så det blir feil å si at du har hatt herpes. Det er noe du har! Husk at det kan smitte uten at du har utbrudd, og kondom er faktisk ikke sikkert nok. Det er utrolig kleint og ekkelt å informere om at man har det til nye partnere, men takler de det ikke så finner du alltids noen som gjør det. Av de 6 stk jeg måtte fortelle det til, var det bare en som ikke taklet det. Lykke til, det går bra👍 Anonymkode: d56a7...64a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #3 Skrevet 9. oktober 2018 Se det fra en annen vinkel! Du har tydligvis ligget med en som hadde viruset, satte du pris at han fortalte deg det? Han fortalte det ikke.... sånn sett hva du vet nå, hadde det ikke vært greit å blitt fortalt? Anonymkode: 23d86...b4c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 Har samme som deg, men kun ett utbrudd på 11 år. Heldigvis! Anonymkode: 7d0af...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå