Gå til innhold

Hvilken dato giftet du deg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bare si måneden 

Anonymkode: 0611a...b06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops, gikk litt fort:) 

Trenger bare si måneden om du vil det. Var det mest tilfeldig at det ble sånn eller ønsket du å gifte deg spesifikt på den tiden? Var selve dagen og datoen viktig? 

Anonymkode: 0611a...b06

Skrevet

April

Var egentlig ganske tilfeldig, vi kjøpte hus sammen før jul og ville gifte oss for å få papirer på forholdet og alt det der.

Våren er jo fin, vi giftet oss i utlandet (dro bare oss og kom hjem som gift, ingen visste noe på forhånd).

Anonymkode: f399a...c56

Skrevet

Giftet oss 21.12 , en flott tid å gifte seg på. Litt travelt mtp jul, men gikk kjempefint!

Anonymkode: 19718...abd

Skrevet

Fredag 13. august. Fin dag. Varmt vær. Helt tilfeldig. Giftet oss på tinghuset da vi ble huseiere, pga. arv før vi fikk barn.

Anonymkode: 7c0ce...62f

Skrevet

15. Desember. Eneste dagen med snøstorm, men var veldig koselig 😊

Anonymkode: 29dd8...7f3

Skrevet (endret)

9. november :)

 

Endret av Jessday
Skrevet

27.august😍Det var tilfeldig at det ble akkurat den datoen.Skulle jeg giftet meg nå,hadde det blitt borgerlig.Ikke noe galt med kirken,men vi finnes ikke kristelige!

Skrevet

22. mai, det var en lørdag. Skulle egentlig skje 2 uker før, 8. mai, men mannen syntes det passer ikke. Frigjøringsdag.

Nb. Jeg er tysk.

Anonymkode: dc4c2...71b

Skrevet

Vi giftet oss 14.04

Datoen var tilfeldig i den forstand at vi ikke var opptatt av at vi måtte gifte oss på en bestemt dato, men var praktisk valgt pga vi giftet oss i utlandet og det skulle passe inn ift påskeferien, siden noen av gjestene måtte ha fri fra skole;-) Vi hadde med nærmeste familie og kombinerte det med en skikkelig familieferie:-)

Skrevet

10.07.10 😍

10 har alltid vært datoen vår. Mye som har skjedd den 10. 

Vi tok hver vår utprinta kalender, og satte ring rundt fine datoer . 

10.07 hadde vi likt. Så da ble det den datoen da 😍

Anonymkode: 4d8b1...4da

Skrevet

Utebryllup 21.09. Elsker høsten ❤

Anonymkode: 92d48...b37

Skrevet

12.11.10. Fordi jeg lider av litt OCD og det var for lenge å vente til 10.11.12

Anonymkode: 77265...9fd

Skrevet

07.07.07 Ikke tilfeldig. Begge er veldig dårlige på merkedager, så vi fant ut at skulle vi ha sjans til å huske datoen måtte det bli den.

Kjempefin dag, men var nok upraktisk for alle gjestene at det var midt i ferien.

Anonymkode: ff721...4f2

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

07.07.07 Ikke tilfeldig. Begge er veldig dårlige på merkedager, så vi fant ut at skulle vi ha sjans til å huske datoen måtte det bli den.

Kjempefin dag, men var nok upraktisk for alle gjestene at det var midt i ferien.

Anonymkode: ff721...4f2

Vi giftet oss 08.08.08. Mannen min bommer likevel på dagen.

Anonymkode: c44f9...43b

Skrevet

13.12 og 15.5.

Gift to ganger. (Ikke samme mann)😅

Anonymkode: 8fa0d...0a9

Skrevet

I september. Kun fordi vi skulle gi oss litt tid etter frieriet, og for å unngå sommerferien. Vi (sikkert mest meg🙄🙈) ville gjøre det så fort som mulig, så da ble det sånn😊👏

Anonymkode: 1f64f...dc8

Skrevet

21.05. 

Ganske tilfeldig, men passet fint, det var en inneklemt fredag. Borgerlig gift. 

Anonymkode: d840d...66e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...