Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Når begynte magen deres å synes? Jeg har noen kilo ekstra så lurer på om det tar mye lengere tid da hehe 🙈 Anonymkode: 098a3...7c8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg er tynn og liten (flat mage ellers) så får en kul som innen uke 13 ikke er til å ta feil av at er «gravidmage», med alle tre. Har venninner med noen kilo ekstra og noen av de ser man at det er gravidmage fra ca halvveis (før det er det ofte litt vanskelig for andre som ikke kjenner de godt å se forskjell), mens noen ikke før helt på slutten. -Men kommer ofte an på høyden syntes jeg, korte får ofte tydeligere mage tidlig (naturlig nok) Anonymkode: 65b24...9be
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 Rundt uke 15 kanskje.. er veldig inviduelt.. Anonymkode: 6455e...09d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 På 9.10.2018 den 11.04, Anonym bruker skrev: Jeg er tynn og liten (flat mage ellers) så får en kul som innen uke 13 ikke er til å ta feil av at er «gravidmage», med alle tre. Har venninner med noen kilo ekstra og noen av de ser man at det er gravidmage fra ca halvveis (før det er det ofte litt vanskelig for andre som ikke kjenner de godt å se forskjell), mens noen ikke før helt på slutten. -Men kommer ofte an på høyden syntes jeg, korte får ofte tydeligere mage tidlig (naturlig nok) Anonymkode: 65b24...9be For et teit svar. Det er da individuelt. Jeg har gått gravid to ganger. Med første var jeg tynn og trent, der fikk jeg mage rundt uke 20. Med nummer to var jeg litt lubben, da spratt magen ut rundt uke 12. Bare fordi man har fett på magen så vises ikke kulen? Anonymkode: 2c6c9...5fe
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #5 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg har vært ala fotballfrue alle tre gangene. Har noenlunde samme kroppsform. Så hos meg vises ikke magen særlig godt. Mens hos noen venninner har man sett det tydelig fra ca 15 uker. Så det er store individuelle forskjeller. Anonymkode: cd8cc...ca1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #6 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg hadde kjempeliten mage da jeg var gravid . Passet alle overdelene og jakkene fram til fødsel. Ca uke 28 begynte magen og synes. Selv i uke 40 var det ikke alle som så at jeg var gravid Anonymkode: 4edfa...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå