Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Hei! Etter sex så gikk jeg på do. Da kom det litt blod, både gammelt og nytt, og noe merkelig... Det var ikke akkurat utflod, men mange dråper gult vann. Sånn helt gult, som hvis man har bihulebetennelse. Hva kan det være? Har hatt litt smerter i skjeden, og slitt litt, så har time hos gyn. om en måned (ventetid), men ble skremt av dette her Klør ikke oppi der og utfloden er normal, muligens en anelse tykk, men hender den er det i løpet av syklusen. Skal ha mensen om 3-4 dager Anonymkode: 9c3fa...b0a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Helt normalt Anonymkode: e33a2...76e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Sperm? Evt at du har en polypp (mtp blodet)?🤷🏻♀️ Anonymkode: b6ec8...69f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sperm? Evt at du har en polypp (mtp blodet)?🤷🏻♀️ Anonymkode: b6ec8...69f Sperm er jo ikke gult? Jeg snakker gul. Som denne. Det vekslet mellom rødt og gult. Blod og...? Anonymkode: 9c3fa...b0a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt normalt Anonymkode: e33a2...76e Hvorfor har jeg ikke opplevd det de siste 10 årene da? Anonymkode: 9c3fa...b0a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Klamydia? Anonymkode: 72be1...f07 Nei... Anonymkode: 9c3fa...b0a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 Spontanabort? Anonymkode: eb883...193
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #9 Skrevet 8. oktober 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spontanabort? Anonymkode: eb883...193 Det har jeg hatt,og jeg selv opplevde ikke det med noe gult-bare smerter og blod men det er jo forskjellig,og er vel også individuelt. Hvordan er det nå da 😧? Om det ikke gir seg,så ville jeg ha dratt til legevakt,eller iallefall ringt dem. Anonymkode: 48b42...647
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #10 Skrevet 8. oktober 2018 Så lenge du ikke har feber, kjempe vondt eller veldig fysisk redusert så går det sikkert bra -du skal jo til Gyn. Evt så kan du ringe å purre på de. Du sier det er knall gult? Jeg aner ikke, jeg er ikke lege. Men hvis det ser ut som puss/værk så kan du jo ha et sår, en absess, fistel eller lignende...🤷🏻♀️ Dette finner jo legen ut av isåfall Anonymkode: b6ec8...69f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #11 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Spontanabort? Anonymkode: eb883...193 Nei, det har jeg dessverre hatt mange ganger før 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg hatt,og jeg selv opplevde ikke det med noe gult-bare smerter og blod men det er jo forskjellig,og er vel også individuelt. Hvordan er det nå da 😧? Om det ikke gir seg,så ville jeg ha dratt til legevakt,eller iallefall ringt dem. Anonymkode: 48b42...647 Det går greit. Men skjønner ikke hva det gule var (er?) Anonymkode: 9c3fa...b0a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #12 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så lenge du ikke har feber, kjempe vondt eller veldig fysisk redusert så går det sikkert bra -du skal jo til Gyn. Evt så kan du ringe å purre på de. Du sier det er knall gult? Jeg aner ikke, jeg er ikke lege. Men hvis det ser ut som puss/værk så kan du jo ha et sår, en absess, fistel eller lignende...🤷🏻♀️ Dette finner jo legen ut av isåfall Anonymkode: b6ec8...69f Er alltid redusert pga allergi eller noe. Så ikke lett å vurdere allmenntilstanden. Men var hoven i ansiktet istad. Minna ikke helt om verk heller, var tynt som vann. Men ja, helt gult. Som gul vannmaling. Har hatt litt vondt der inne 😕 derfor jeg skal til gyn Anonymkode: 9c3fa...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå