Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Dette er jo tragikomisk egentlig. Er på hytte med svigers og jeg klør sånn i rumpa! Går inn på rommet og klør med en vaskeklut, men det hjelper bare en kort stund. Kommer meg ikke på apotek på flere dager. Noen gode råd om hvordan jeg kan lindre kløen? Dette er grusomt!! Må jo finne på unnskyldning for å gå inn på rommet hele tiden.. Og jeg sier det ikke som det er, helt uaktuelt! Anonymkode: 21989...e64
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Eurax om du har eller zinksalve Anonymkode: edc52...67e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eurax om du har eller zinksalve Anonymkode: edc52...67e Har sink! Hjelper det?🙏 Anonymkode: 21989...e64
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Honning. Klin på et godt lag og legg noe utenpå så det ikke trekker gjennom klærne. Jeg var desperat på et seminar en gang. Det var vondt og klødde og det var mange mil til nattåpent apotek. Googlet etter kjerringråd, og fant ut at honning kunne hjelpe. Heldigvis sto det små pakker honning sammen med teen i lobbyen. Følte meg ganske teit da jeg klinte på og stappa en bunke kleenex i rumpesprekken, men det var mye bedre neste morgen. *huske anonymknappen* Anonymkode: 2a73c...8e7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Honning. Klin på et godt lag og legg noe utenpå så det ikke trekker gjennom klærne. Jeg var desperat på et seminar en gang. Det var vondt og klødde og det var mange mil til nattåpent apotek. Googlet etter kjerringråd, og fant ut at honning kunne hjelpe. Heldigvis sto det små pakker honning sammen med teen i lobbyen. Følte meg ganske teit da jeg klinte på og stappa en bunke kleenex i rumpesprekken, men det var mye bedre neste morgen. *huske anonymknappen* Anonymkode: 2a73c...8e7 Blei de borte? (Ikke HI btw) har fortsatt store hemorider etter fødsel (4 uker siden) tar stikkpille og krem, de har blitt noe mindre, men nå har det stagnert🤦 Anonymkode: e8353...62e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Blei de borte? (Ikke HI btw) har fortsatt store hemorider etter fødsel (4 uker siden) tar stikkpille og krem, de har blitt noe mindre, men nå har det stagnert🤦 Anonymkode: e8353...62e Ikke av honningen, men av den salva jeg kjøpte dagen etter. Anonymkode: 2a73c...8e7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 Honning hjelper!!! Anonymkode: 973f9...a99
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Honning hjelper!!! Anonymkode: 973f9...a99 Da skal jeg teste det. Tror jeg er immun mot salva,😔 Anonymkode: e8353...62e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #9 Skrevet 8. oktober 2018 Mener å ha lest at blader av hodekål skal hjelpe. Anonymkode: 80e39...139
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #10 Skrevet 9. oktober 2018 Sikker på at du ikke har mark?? Anonymkode: 4b197...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå