Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Det har seg sånn at jeg har verdens snilleste og fineste mann ! Vært sammen i mange år, og til våren venter vi vårt første barn sammen, men jeg har et ganske stort problem, misforstå meg rett her! Jeg elsker mannen, men er også forelsket i en jeg hadde en flørt med før mannen...vi har vært venner hele veien noe mannen vet, og i det siste når han sender meg meldinger å snap å sånn, så merker jeg at det kribler i kroppen! Samtalene har aldri vært flørtete, aldri noe tull annet enn vanlig hverdagssnaper å sånn... men jeg drømmer om han om natten å sånn, de drømmene er ikke fult så uskyldige...:/ jeg blir sprø av å føle det slik... aldri gjort noe galt, å det rare her er jo at jeg vil ha både han og mannen like mye liksom...😬😬 Er jeg sprø ? Eller er det normalt å føle det sånn? Går det over ?? Anonymkode: b5db9...a26
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Gravid sa du? Haha det er heeelt normalt med litt våte drømmer når hormonene raser i kroppen. Helt sikker på at så fort ungen er ute er du tilbake til deg selv igjen og vender kriblingen i magen til din nåværende mann og ferske lille baby Ikke la alt gå ad undas pga litt hormoner som roter med hue ditt. Anonymkode: 27dd9...eda
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gravid sa du? Haha det er heeelt normalt med litt våte drømmer når hormonene raser i kroppen. Helt sikker på at så fort ungen er ute er du tilbake til deg selv igjen og vender kriblingen i magen til din nåværende mann og ferske lille baby Ikke la alt gå ad undas pga litt hormoner som roter med hue ditt. Anonymkode: 27dd9...eda Haha takk ! Da satser jeg på at alt er som det skal 😂 Anonymkode: b5db9...a26
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Graviditetshormoner kan fucke deg opp, så hold nå litt avstand til "feil" fyr om han tenner deg akkurat nå. Viktig at du holder deg til riktig fyr nå i svangerskapet.. Anonymkode: ce424...742
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 Hvordan kan man misforstår deg feil, egentlig? Anonymkode: 83136...d9b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Graviditetshormoner kan fucke deg opp, så hold nå litt avstand til "feil" fyr om han tenner deg akkurat nå. Viktig at du holder deg til riktig fyr nå i svangerskapet.. Anonymkode: ce424...742 Ingen fare, jeg og mannen bor sammen, og denne flørten bor i en annen by flere timer unna, så er ikke akkurat slik at vi vil risikere å møte på hverandre eller noe, jeg er skjeldent i den byen han bor, det er også grunnen til at vi ikke utviklet flørten... Anonymkode: b5db9...a26
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 Du sier at det ikke har vørt noe flørt i meldingene, så sier du at dere ikke har utviklet flørten. Ta litt ansvar og kutt kontakten om det skaper så mye greier i deg. Å fortsette å nøre oppunder dette med sms og snap er ris til egen bak. Anonymkode: 5f154...0ba
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #8 Skrevet 7. oktober 2018 Dessuten, etter utallige tråder her inne må det vel snart være klart at mange anser det som emosjonelt utroskap å flørte o.l over tlf/sosiale medier. Så at det er fysisk avstand mellom dere er egentlig ikke "betryggende" for noen. Anonymkode: 5f154...0ba
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du sier at det ikke har vørt noe flørt i meldingene, så sier du at dere ikke har utviklet flørten. Ta litt ansvar og kutt kontakten om det skaper så mye greier i deg. Å fortsette å nøre oppunder dette med sms og snap er ris til egen bak. Anonymkode: 5f154...0ba Det var flørt mellom oss før jeg ble involvert i og sammen med mannen ! Etter dette ikke noen flørt, bare vennskapeligt nivå... flere år siden vi flørtet... Anonymkode: b5db9...a26
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #10 Skrevet 7. oktober 2018 Oh, det går nok over. Med melk rennende ut, blod og gørr fra vagina og gulp (tiss og bæsj) på genser fra babyen. Så får du nok Annet å tenke på. Anonymkode: ac9f9...be8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 Heeelt normalt, ihvertfall var det for meg i 3 svangerskap. Jeg drømte om eksen min da, og det var veldig våte drømmer. Vi var kunn sammen i 2 mnd og han var min første. Savnet han helt sinnsykt og tenkte at jeg skulle forlate mannen min..hehe..vi hadde ikke noe kontakt og han har samboer og barn, pluss at han bor 8 timer fra meg. Vi var sammen for 17 år siden. Men når barna har kommet ut har det vært slutt på drømmene om han, dessverre..hehe..neida, men det var noen deilige drømmer om han ja. Har aldri sagt noe til mannen min om det. Anonymkode: 57340...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå