Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Hei dere For ett par uker siden fikk vi vårt første barn. Vi gikk oss nesten vill i vogn-jungelen, men endte til slutt opp med ei stor emmaljunga-vogn. Denne ble vi anbefalt på butikken ut i fra vårt bruk. Allerede nå har jeg oppdaget at denne vognen blir alt for stor og tung for meg å løfte inn og ut av bilen, så jeg må nok se meg om etter ei litt mindre bil-vogn. Jeg er svært sjeldent ute å kjører, da jeg for det meste går eller tar buss hvis jeg skal noen steds. Emmaljunga-vogna kommer alltid (hvertfall nå) til å være vogn nr. 1 til både soving og trilleturer, men tror rett og slett jeg må ha ei vogn som kan ligge i bilen. Er det noen som har ei vogn å anbefale meg? Jeg er ute etter i vogn som kan brukes fra nå (jenta er 2 uker), med full liggestilling. Den må ta liten plass i bilen og være enkel å ta inn og ut. Den bør være lun og ha god trillekomfort. Pris spiller igrunn ikke så stor rolle. Tenker å kjøpe ei vogn brukt på finn.no, da jeg bor i Oslo og det er greit utvalg av vogner i området her Anonymkode: cf492...833
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Baby jogger city mini eller Stokke Scoot. På disse kan man også sette på bag sånn at den er mer egnet til små babyer. Sccot har også softbag og nyfødtnnlegg som man kan bruke i sittedelen. Anonymkode: 7fcf9...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå