Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg er ferdig utdannet jordmor til sommeren, og har smått begynt å tenke på jobb. Da jeg ikke har noen kontakter eller jobbet på noen fødeavdelinger tidligere, kjenner jeg lite til jobbmulighetene. Jeg blir boende i Oslo-området når jeg er ferdig. Så jeg lurer på om noen her har kjennskap til jobbmulighetene? Noen som vet om det er vanskelig å få seg fast stilling? Er det slik at man bør starte på kvinneklinikk når man er ferdig, mtp erfaring? Har dere ellers noen gode tips til meg, som jeg bør ta med? Anonymkode: f23aa...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå