Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Den siste uken har jeg vært konstant anspent i kjeven, selv om jeg prøver å slappe av i ansiktet, kjenner jeg på en måte kjeven hele tiden.. veldig slitsomt. Noen som vet hva det kan være og hvordan slappe av i muskulaturen igjen? jeg trakk en visdomstann nede for et par uker siden, kan dette ha gjort at det låser seg på et vis? Anonymkode: 41720...982
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg har det til tider fordi jeg ubevisst gnisser tenner når jeg har mye å tenke på eller er stressa. Har fått tips om å "strekke" ut kjeven. Da tar jeg underkjeven ut til hver side og gaper så høyt jeg klarer. Anonymkode: cc022...ad2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har det til tider fordi jeg ubevisst gnisser tenner når jeg har mye å tenke på eller er stressa. Har fått tips om å "strekke" ut kjeven. Da tar jeg underkjeven ut til hver side og gaper så høyt jeg klarer. Anonymkode: cc022...ad2 Ikke alt på en gang selvsagt 😄 Anonymkode: cc022...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå