Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg ønsker å ta en tidlig ultralyd i uke 12-14 for å se om alt er normalt med fosteret. Hvilken privat klinikk vil du anbefale? Og hvorfor? På forhånd takk 😊 Anonymkode: 1fc5a...111
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Anne Stensløkken, gynekolog på Balderklinikken. Og det er ikke fordi jeg normalt sett har sansen for Balderklinikken (for det meste et alternativpreget visvassted), men hun er veldig fin å forholde seg til. Proff, varm, ivaretakende og høyst kompetent. Sentralt og greit priset er det også. Anonymkode: c2574...7c9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Jordmor og ultralydklinikken i Hegdehaugsveien 👍😊 Eller Mille på Familieklinikken på Majorstua. Så hyggelige steder og folk. De er dyktige, vennlige og tar seg god tid ❤️😊 Anbefaler IKKE Oslo City Legesenter.... Bare for å ha sagt det. Raskt, upersonlig og en stor skuffelse.. Anonymkode: 61392...68e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Anne Stensløkken, gynekolog på Balderklinikken. Og det er ikke fordi jeg normalt sett har sansen for Balderklinikken (for det meste et alternativpreget visvassted), men hun er veldig fin å forholde seg til. Proff, varm, ivaretakende og høyst kompetent. Sentralt og greit priset er det også. Anonymkode: c2574...7c9 Støtter denne. Anne er fantastisk. Anonymkode: 19d3f...871
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jordmor og ultralydklinikken i Hegdehaugsveien 👍😊 Eller Mille på Familieklinikken på Majorstua. Så hyggelige steder og folk. De er dyktige, vennlige og tar seg god tid ❤️😊 Anbefaler IKKE Oslo City Legesenter.... Bare for å ha sagt det. Raskt, upersonlig og en stor skuffelse.. Anonymkode: 61392...68e Jeg gikk hit og anger veldig. Hadde en eldre mann med litt gebrokken norsk som etter undersøkelsen ga meg spørsmål om hvorfor jeg ikke hadde tatt med faren dit, for han mente at faren hadde da like mye rett på å være med, etterfulgt av en del andre ting som gikk på hvor dårlig det var av meg å ikke involvere far. Pappaen var altså hundre prosent informert om graviditeten, men hadde selv gitt tydelig beskjed om at han ikke vil ha noe som helst med barnet å gjøre. Hadde jeg vært litt tøffere der og da skulle jeg gått ut å krevd å slippe betaling, men jeg var for feig og følte meg rett og slett utrolig dum. Anonymkode: b9736...f1d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gikk hit og anger veldig. Hadde en eldre mann med litt gebrokken norsk som etter undersøkelsen ga meg spørsmål om hvorfor jeg ikke hadde tatt med faren dit, for han mente at faren hadde da like mye rett på å være med, etterfulgt av en del andre ting som gikk på hvor dårlig det var av meg å ikke involvere far. Pappaen var altså hundre prosent informert om graviditeten, men hadde selv gitt tydelig beskjed om at han ikke vil ha noe som helst med barnet å gjøre. Hadde jeg vært litt tøffere der og da skulle jeg gått ut å krevd å slippe betaling, men jeg var for feig og følte meg rett og slett utrolig dum. Anonymkode: b9736...f1d Så synd at du fikk så dårlig opplevelse. Ikke alle egner seg for jobben sin HI Anonymkode: 1fc5a...111
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Anbefaler IKKE Oslo City Legesenter.... Bare for å ha sagt det. Raskt, upersonlig og en stor skuffelse.. Jeg gikk på Oslo City, det var helt kurant. Raskt, effektivt og ikke noe dill-dall! Folk har forskjellige opplevelser av ting. Anonymkode: 8aacf...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå