Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Hvor bor dere og hva er budsjettet deres? Anonymkode: df831...e1c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 I Gamlebyen. Utover det vet jeg ikke om jeg skjønner spørsmålet - vil du ha oversikt over hele budsjettet vårt? Hvor detaljert da, tenker du? Anonymkode: c0c95...478
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: I Gamlebyen. Utover det vet jeg ikke om jeg skjønner spørsmålet - vil du ha oversikt over hele budsjettet vårt? Hvor detaljert da, tenker du? Anonymkode: c0c95...478 Vurderer å gå fra mannen, og ikke sikker på om hvordan jeg skal klare det. Trenger overordnet. Boutgifter (ink. hvor mange soverrom man har), mat, sfo(aks)/barnehage (en i barnehage, en på SFO), strøm, kollektivt +++ Anonymkode: df831...e1c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Har to barn, svarer likevel for å gi deg et utgangspunkt. Bor i fireroms på Oppsal (dvs 3 soverom), verdi ca 4,5 mill. 1,9 i lån + fellesutgifter = ca 12000/mnd på bolig. 736 for mndkort sone 1, 2800 for aks, 3000 for barnehage. Ca 800-1000 mnd strøm. Mat har jeg ikke oversikt over, men du bør vel regne i hvert fall 7000 med tre barn? Men det kan man alltids spare. Fritidsaktiviteter må regnes med. Foreløpig gratis kommunal lading av elbil, evt må bomring regnes inn avhengig av hvor du bor og hvor du kjører. Lykke til! Anonymkode: 7f0b4...72d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 Vi bor på Bekkestua i Bærum. Har bolig med utleiedel hvor vi får inn 12.000 kr i mnd. Med barnehage, huslån, billån, strøm, forsikringer, bompenger, parkering, mat osv. har vi utgifter på ca. 58.000 kr hver mnd. Dette er for totalt 5 personer (3 barnehagebarn). Vi har utbetalt en del mer hver mnd, men det går til sparing, ferie o.l. Vi har nok en rekke utgifter vi kunne kuttet ned på. Vi har et høyt forbruk generelt, og er fullstendig klar over det. HVIS vi hadde gått fra hverandre, skulle vi nok få ting til å gå rundt likevel. Men kjøringen inn til Oslo flere ganger i uken er dyrt, særlig med to biler. Sjelden vi får til å samkjøre grunnet barna, ulike vakter osv. Anonymkode: dfb91...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå