Gå til innhold

Er jeg rar og sær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke bruker sosiale medier?

Anonymkode: c2c6a...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, jeg har heller ikke hverken snap, instagram e.l.

Men jeg har større barn så jeg har facebook da, må nesten ha det for å kunne være med på klassenes facebooksider, fritidsaktiviteters sider, messengergrupper om samkjøring osv. Bruker det knapt til noe annet da.

Anonymkode: 2b5e9...5d1

Skrevet

Eh... dette er sosiale medier.

Anonymkode: 79c3a...1cb

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Eh... dette er sosiale medier.

Anonymkode: 79c3a...1cb

Nei, forum regnes ikke som sosiale medier. Tenker på Facebook, Instagram, Twitter osv.

Skrevet

Du er nok litt sær ja, men er ikke det deilig?

Har facebook og vil slette den, men mye informasjon gis der og det err lett å gi informasjon til andre, grupper for skole og idrett er der også. Så er der kun for å sjekke dette, sluttet helt med alt annet der. Instagram laga ungene til meg, for de skulle sjekke noe. Er der innimellom når jeg husker den. Snapp laget også ungene til meg. Veldig grei å sende ungene beskjeder der, for da ser jeg de åpner eller ikke. De er så treige med å svare når jeg sender mld eller ringer, så dette er igrunn det beste. Så hadde det ikke vært for ungene hadde jeg ikke hatt det heller. 

Anonymkode: 04e8d...07b

Skrevet

Ja

Anonymkode: 5faf6...83e

Skrevet

Må sikkert være veldig befriende, men av ulike årsaker så foregår veldig mye av informasjonsflyten i samfunnet via sosiale medier. Man er jo ikke nødt til å dele hva man spiste til middag eller bilder fra ferien for å ta del i sosiale medier. Man kan være en passiv part som får varsling om det som er vesentlig. 

Skrevet

Ja, det syns jeg du er. 

Hva er befriende med å være utafor da? Man trenger jo ikke hverken poste daglig eller henge der hele tiden. 

Anonymkode: db969...126

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Ja, det syns jeg du er. 

Hva er befriende med å være utafor da? Man trenger jo ikke hverken poste daglig eller henge der hele tiden. 

Anonymkode: db969...126

Jeg har ingen venner. Hva skal jeg være der for?

Skrevet

Jeg har kun Facebook. 

Mannen har Facebook og Twitter.

Føler ikke vi går glipp av noe. Skjønner at mange bilder blir delt på Snap, men det går helt fint.

Anonymkode: 51646...37d

Skrevet

Jeg har kun Facebook. Ser ikke poeng i å ha mer  

Anonymkode: 85bcb...6fc

Skrevet

Tja, jeg syns det. Jeg sier ikke at det er feil, altså, for det er ditt valg, men jeg personlig kunne ikke gjort det og jeg ser ikke grunn til det. Jeg bruker facebook til å selge/kjøpe ting på kjøp og salg, jeg fant leiligheten jeg leier på facebook og foreldregruppa i barnehagen har egen facebookside. Virker også som det er lavere terskel for å ta kontakt over facebook enn det er over telefon, så jeg har dermed god kontakt med dem som bor langt unna meg. Når folk bruker unnskyldningen om at "facebook tar over livet til folk" henger jeg ikke helt med, for det er vel bare å la være å henge der hele døgnet rundt? Ikke laste ned på mobilen så det tikker inn, men heller sjekke det på kvelden når ungene er lagt eller dersom du skal noe spesielt der.

Anonymkode: 44b3b...a4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...