Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Når fortalte du på jobb at du var gravid og hva jobbet du som da? Jeg er sykepleier og er usikker på når jeg skal fortelle om graviditeten. Kan jo være at jeg etter hvert bør ha tilrettelegging på visse områder Anonymkode: e5210...c1a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg måtte fortelle det umiddelbart da det var en oppgave jeg måtte slutte tidlig med. Var i uke 5. Anonymkode: d9d56...856
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 De første gangene jeg var gravid fortalte jeg det i uke 12-14. Den siste gangen fortalte jeg det i uke 8. Ble så utrolig dårlig, og fikk så vondt i ryggen at jeg måtte legge med nedpå i blant for å klare å fungere. Spurte da sjefen om det var greit at jeg gjorde det. Jobber i bolig for utviklingshemmede. Synes ikke man trenger å fortelle det på jobben før man må egentlig, enten pga tilrettelegging eller fordi man er såpass langt uti svangerskapet at det begynner å vises eller at andre begynner å snakke om det. Det er mest riktig at sjefen får vite det av deg enn av andre. Anonymkode: 387e0...82a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg måtte fortelle det umiddelbart da det var en oppgave jeg måtte slutte tidlig med. Var i uke 5. Anonymkode: d9d56...856 Oi, uke 5 var tidlig, men å tilrettelegge oppgaver der man må. Var det kun sjefen som fikk vite det? HI Anonymkode: e5210...c1a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: De første gangene jeg var gravid fortalte jeg det i uke 12-14. Den siste gangen fortalte jeg det i uke 8. Ble så utrolig dårlig, og fikk så vondt i ryggen at jeg måtte legge med nedpå i blant for å klare å fungere. Spurte da sjefen om det var greit at jeg gjorde det. Jobber i bolig for utviklingshemmede. Synes ikke man trenger å fortelle det på jobben før man må egentlig, enten pga tilrettelegging eller fordi man er såpass langt uti svangerskapet at det begynner å vises eller at andre begynner å snakke om det. Det er mest riktig at sjefen får vite det av deg enn av andre. Anonymkode: 387e0...82a Du har rett . Man trenger ikke fortelle det før man må. Så fremt jeg føler meg grei og magen ikke vises kan jeg vel holde det skjult en god stund? HI Anonymkode: e5210...c1a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi, uke 5 var tidlig, men å tilrettelegge oppgaver der man må. Var det kun sjefen som fikk vite det? HI Anonymkode: e5210...c1a Jeg er faktisk sjefen. Det var mye enklere å fortelle dem jeg jobber med hvorfor vi måtte bytte litt oppgaver enn å finne på noe. Anonymkode: d9d56...856
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #7 Skrevet 6. oktober 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er faktisk sjefen. Det var mye enklere å fortelle dem jeg jobber med hvorfor vi måtte bytte litt oppgaver enn å finne på noe. Anonymkode: d9d56...856 Ja, mye enklere å fortelle sannheten. Jeg har ikke pokerfjes heller så etter hvert kan det bli vanskelig å skjule graviditeten HI Anonymkode: e5210...c1a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #8 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg fortalte det i uke 12. Hadde tenkt å vente til etter ordinær ultralyd uke 18, men det ble vanskelig fordi vi ser hverandre nakne på jobb og det lot seg ikke skjule så lenge som jeg hadde tenkt. Anonymkode: 92de0...f75
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fortalte det i uke 12. Hadde tenkt å vente til etter ordinær ultralyd uke 18, men det ble vanskelig fordi vi ser hverandre nakne på jobb og det lot seg ikke skjule så lenge som jeg hadde tenkt. Anonymkode: 92de0...f75 Da kan det være vanskelig å skjule ja. Hva jobber du med? HI Anonymkode: e5210...c1a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #10 Skrevet 7. oktober 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg fortalte det i uke 12. Hadde tenkt å vente til etter ordinær ultralyd uke 18, men det ble vanskelig fordi vi ser hverandre nakne på jobb og det lot seg ikke skjule så lenge som jeg hadde tenkt. Anonymkode: 92de0...f75 Hvilken jobb er det du har? 😊 Anonymkode: 25fd0...547
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg fortalte det i uke 12. Hadde tenkt å vente til etter ordinær ultralyd uke 18, men det ble vanskelig fordi vi ser hverandre nakne på jobb og det lot seg ikke skjule så lenge som jeg hadde tenkt. Anonymkode: 92de0...f75 Hva jobber du med, som dere ser hverandre nakne? Anonymkode: 7b7f9...ce4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #12 Skrevet 7. oktober 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva jobber du med, som dere ser hverandre nakne? Anonymkode: 7b7f9...ce4 Som idrettspedagog på en institusjon hvor vi har bassengtrening flere ganger i uka og deler garderobe/dusj. Anonymkode: 92de0...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå