Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Når fortalte du på jobb at du var gravid og hva jobbet du som da? Jeg er sykepleier og er usikker på når jeg skal fortelle om graviditeten. Kan jo være at jeg etter hvert bør ha tilrettelegging på visse områder Anonymkode: e5210...c1a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg måtte fortelle det umiddelbart da det var en oppgave jeg måtte slutte tidlig med. Var i uke 5. Anonymkode: d9d56...856
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 De første gangene jeg var gravid fortalte jeg det i uke 12-14. Den siste gangen fortalte jeg det i uke 8. Ble så utrolig dårlig, og fikk så vondt i ryggen at jeg måtte legge med nedpå i blant for å klare å fungere. Spurte da sjefen om det var greit at jeg gjorde det. Jobber i bolig for utviklingshemmede. Synes ikke man trenger å fortelle det på jobben før man må egentlig, enten pga tilrettelegging eller fordi man er såpass langt uti svangerskapet at det begynner å vises eller at andre begynner å snakke om det. Det er mest riktig at sjefen får vite det av deg enn av andre. Anonymkode: 387e0...82a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg måtte fortelle det umiddelbart da det var en oppgave jeg måtte slutte tidlig med. Var i uke 5. Anonymkode: d9d56...856 Oi, uke 5 var tidlig, men å tilrettelegge oppgaver der man må. Var det kun sjefen som fikk vite det? HI Anonymkode: e5210...c1a