Gå til innhold

Dere som er 40+? Har dere aldri sex? Nedsatt sexlyst?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri sex? Jeg trodde 40-årene var kvinnens andre vår jeg, med masse sexlyst ;)

Personlig er jeg kronisk syk, så sexlysten er dessverre farget av det, men jeg har da sex et par ganger i uken. 

Jeg er 44 år, mannen er 48, og vi har vært sammen i ca 20 år.

Anonymkode: ad5f6...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg 40+ ,men mannen min er. Må si det har dabbet litt av de siste årene, men man kan kanskje ikke forvente det samme som når vi var i 20- og 30 årene.

Jeg merker at han ikke alltid får han opp, og merker at han ikke blir like fort tent nå som han ble tidligere. Merker også at dagsformen hans og om han er sliten påvirker det han mer nå enn det gjorde før.

Fra å ha sex 3-4 ganger pr uke for 5, 10 og 15 år siden har vi nå sex 2-4 ganger pr mnd. Litt kjedelig synes nå jeg.

Anonymkode: 0ed27...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex 4-7 ganger i uka, og begge har passert 40. Har like ofte nå, som da vi var 20. Og vi er fremdeles like spontane og fantasifulle:-) 

Anonymkode: 88c30...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, er bare jeg som har fått inntrykk av det, generelt. 

Jeg selv fyller 30 år nå snart. Redd for å miste lysten på sex.😟

Elsker sex...

Ts 

Anonymkode: 342a5...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sorry, er bare jeg som har fått inntrykk av det, generelt. 

Jeg selv fyller 30 år nå snart. Redd for å miste lysten på sex.😟

Elsker sex...

Ts 

Anonymkode: 342a5...be1

Du er i slutten av 20-årene og engster deg for sexlysten i 40-årene?

Har et ganske uproblematisk liv du skjønner jeg ;)

 

Anonymkode: ad5f6...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 42 og føler jeg blir bare kåtere og kåtere. Fått større selvtillit med årene til tross for at mage og pupper ikke er så pen lengre. Setter enormt pris på all gleden sex gir. 

Men jeg har vært gift og separerte meg da jeg fylte 40. Sexen de siste årene i ekteskapet var jo dødt. Så kanskje er det ikke alderen, men at man er lei partneren som gjør at modne mister lysten. Jeg oppdaget virkelig at jeg fungerte med nye partnere i allefall. Har levd singellivet i to år nå, har nå kjæreste. Er storfornøyd med sexlivet og håper det varer i mange mange år ennå 😊

Anonymkode: c0cc4...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min er 80, moren min 75. De har fortsatt sex. Slapp av. Du kan fortsette å ha glede av sex i mange, mange år.

Anonymkode: bb439...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 20.50, Anonym bruker skrev:

Vi har sex 4-7 ganger i uka, og begge har passert 40. Har like ofte nå, som da vi var 20. Og vi er fremdeles like spontane og fantasifulle:-) 

Anonymkode: 88c30...434

Skjønner at noen er heldig 👍🏼 Jeg kunne klart dette med glans. Men min samboer nekter sex. Jeg kan ikke gi henne en klem, ikke ta på henne, ikke gi massasje heller. Må sitte langt unna på sofa’n, og i sengen blir det ikke no «god natt» klem og ikke et ord. Hun sier at hun ikke orker eller gidder å ha sex, men hu påstår at hun elsker meg...hmmm

Dere må nyte livet, nyte hverandre 💛 ikke alle er like glad i hverandre og fornøyd med liver som dere 2. 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner at noen er heldig 👍🏼 Jeg kunne klart dette med glans. Men min samboer nekter sex. Jeg kan ikke gi henne en klem, ikke ta på henne, ikke gi massasje heller. Må sitte langt unna på sofa’n, og i sengen blir det ikke no «god natt» klem og ikke et ord. Hun sier at hun ikke orker eller gidder å ha sex, men hu påstår at hun elsker meg...hmmm

Dere må nyte livet, nyte hverandre 💛 ikke alle er like glad i hverandre og fornøyd med liver som dere 2. 

Anonymkode: f3cb1...3fb

 

På 6.10.2018 den 21.03, Anonym bruker skrev:

Jeg er 42 og føler jeg blir bare kåtere og kåtere. Fått større selvtillit med årene til tross for at mage og pupper ikke er så pen lengre. Setter enormt pris på all gleden sex gir. 

Men jeg har vært gift og separerte meg da jeg fylte 40. Sexen de siste årene i ekteskapet var jo dødt. Så kanskje er det ikke alderen, men at man er lei partneren som gjør at modne mister lysten. Jeg oppdaget virkelig at jeg fungerte med nye partnere i allefall. Har levd singellivet i to år nå, har nå kjæreste. Er storfornøyd med sexlivet og håper det varer i mange mange år ennå 😊

Anonymkode: c0cc4...27a

Min samboer har «stengt butikken» fullstendig. Vi har kjent hverandre i mange mange år, men kjærligheten dukket opp for 3-4 år siden. Masse kjærlighet og herlig aktivitet når vi bodde hver for oss. Men så fort vi flytter sammen med barna (2 hver) så har hun blånektet alt, romantikk, kjærlighet, og sex. Og for hver dag, kveld, uker og måneder føler jeg meg uattraktiv og en mann kan også bli såret av noe slikt. 

Dere som kan bør nyte kjærligheten så ofte som mulig. 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 20.48, Anonym bruker skrev:

Nå er ikke jeg 40+ ,men mannen min er. Må si det har dabbet litt av de siste årene, men man kan kanskje ikke forvente det samme som når vi var i 20- og 30 årene.

Jeg merker at han ikke alltid får han opp, og merker at han ikke blir like fort tent nå som han ble tidligere. Merker også at dagsformen hans og om han er sliten påvirker det han mer nå enn det gjorde før.

Fra å ha sex 3-4 ganger pr uke for 5, 10 og 15 år siden har vi nå sex 2-4 ganger pr mnd. Litt kjedelig synes nå jeg.

Anonymkode: 0ed27...2c2

Nå er det jo ofte sånn at menn er på topp når de er yngre, altså 20-30 årene, mens kvinner ofte er på topp når de er eldre😉

Jeg er riktignok "bare" 38, men jeg har masse sex, og jeg har en mann som er 7 år yngre, så vi passer godt sammen der😅❤ Jeg kan ikke forestille meg at lysten min skal forsvinne i løpet av et par år.

Anonymkode: d3755...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner at noen er heldig 👍🏼 Jeg kunne klart dette med glans. Men min samboer nekter sex. Jeg kan ikke gi henne en klem, ikke ta på henne, ikke gi massasje heller. Må sitte langt unna på sofa’n, og i sengen blir det ikke no «god natt» klem og ikke et ord. Hun sier at hun ikke orker eller gidder å ha sex, men hu påstår at hun elsker meg...hmmm

Dere må nyte livet, nyte hverandre 💛 ikke alle er like glad i hverandre og fornøyd med liver som dere 2. 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Men hun kan jo ikke nekte deg sex og bestemme at du er ferdig med sex, at du skal leve i sølibat resten av livet? Det er ikke kjærlighet, og Jeg hadde aldri kastet bort livet mitt på noe sånt. Jeg delte en artikkel her inne for en stund siden, om dette temaet, at det er begges ansvar å passe på samlivet, den ene kan ikke bestemme for den andre. Så den som ikke ønsker sex lengre bør faktisk ta noen grep selv, for det er en egoistisk handling å bare bestemme at sexen og intimiteten er ferdig. 

 

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Min samboer har «stengt butikken» fullstendig. Vi har kjent hverandre i mange mange år, men kjærligheten dukket opp for 3-4 år siden. Masse kjærlighet og herlig aktivitet når vi bodde hver for oss. Men så fort vi flytter sammen med barna (2 hver) så har hun blånektet alt, romantikk, kjærlighet, og sex. Og for hver dag, kveld, uker og måneder føler jeg meg uattraktiv og en mann kan også bli såret av noe slikt. 

Dere som kan bør nyte kjærligheten så ofte som mulig. 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Har du sagt dette til henne? Hvordan du føler det og at du er såret? Heller ikke her syns jeg at den ene parten skal bestemme hvordan samlivet skal være, den andre parten fortjener å bli sett og hørt også.

Anonymkode: d3755...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har snakket om dette nå flere ganger, men da blir der bare enda værre! For dette er no forbanna mas i følge henne. Så det lønner seg tydelegvis å holde kjeft. Hun mener at jeg må ta det med ro, droppe sex temaet og kanskje en dag er hun klar for «aktiviteter» Men nå er det fult tørke. Jeg bidrar med det faste i hjemmet, rengjøing, middag, rydding, gressklipping, bil vask og stiller opp for hennes barn (henter å leverer) og mine egne. En helt normal mann som elsker henne som jeg nevner jevnt å trutt, med blomster og en hyggelig mld osv. Nesten umulig å få øyekontakt, å det er full stillhet. Bare mobil telefon, Facebook, Snapchat med venner er en prioritering for henne. 

Jeg er en trofast og tolmodige mann, og jeg har masse følelser fortsatt. Men jeg hadde nok et håp om sex i dette folholdet også. Jeg går ut i fra at flere kvinner holder seg på hennes «parti» men alt jeg ber om er kjærlighet og litt sex, og det er ikke alt for mye å be om tror jeg... 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har snakket om dette nå flere ganger, men da blir der bare enda værre! For dette er no forbanna mas i følge henne. Så det lønner seg tydelegvis å holde kjeft. Hun mener at jeg må ta det med ro, droppe sex temaet og kanskje en dag er hun klar for «aktiviteter» Men nå er det fult tørke. Jeg bidrar med det faste i hjemmet, rengjøing, middag, rydding, gressklipping, bil vask og stiller opp for hennes barn (henter å leverer) og mine egne. En helt normal mann som elsker henne som jeg nevner jevnt å trutt, med blomster og en hyggelig mld osv. Nesten umulig å få øyekontakt, å det er full stillhet. Bare mobil telefon, Facebook, Snapchat med venner er en prioritering for henne. 

Jeg er en trofast og tolmodige mann, og jeg har masse følelser fortsatt. Men jeg hadde nok et håp om sex i dette folholdet også. Jeg går ut i fra at flere kvinner holder seg på hennes «parti» men alt jeg ber om er kjærlighet og litt sex, og det er ikke alt for mye å be om tror jeg... 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Nei, det tror jeg ikke. 

Høres veldig ut som hun har deg som partner fordi det er praktisk i hverdagen, men følelser for deg har hun neppe...

Selv jeg som er kronisk syk og ikke har så mye overskudd til sex vil jo ha litt kos og klem, holde litt i hånda osv og ha sex en gang i uka. 

Anonymkode: ad5f6...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har snakket om dette nå flere ganger, men da blir der bare enda værre! For dette er no forbanna mas i følge henne. Så det lønner seg tydelegvis å holde kjeft. Hun mener at jeg må ta det med ro, droppe sex temaet og kanskje en dag er hun klar for «aktiviteter» Men nå er det fult tørke. Jeg bidrar med det faste i hjemmet, rengjøing, middag, rydding, gressklipping, bil vask og stiller opp for hennes barn (henter å leverer) og mine egne. En helt normal mann som elsker henne som jeg nevner jevnt å trutt, med blomster og en hyggelig mld osv. Nesten umulig å få øyekontakt, å det er full stillhet. Bare mobil telefon, Facebook, Snapchat med venner er en prioritering for henne. 

Jeg er en trofast og tolmodige mann, og jeg har masse følelser fortsatt. Men jeg hadde nok et håp om sex i dette folholdet også. Jeg går ut i fra at flere kvinner holder seg på hennes «parti» men alt jeg ber om er kjærlighet og litt sex, og det er ikke alt for mye å be om tror jeg... 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Hun der bryr seg katten om deg,  du er hushjelp og praktisk, utenom det er hun ikke interessert i deg. Ikke kast bort mer tid på henne er mitt råd.

Anonymkode: a83f9...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har snakket om dette nå flere ganger, men da blir der bare enda værre! For dette er no forbanna mas i følge henne. Så det lønner seg tydelegvis å holde kjeft. Hun mener at jeg må ta det med ro, droppe sex temaet og kanskje en dag er hun klar for «aktiviteter» Men nå er det fult tørke. Jeg bidrar med det faste i hjemmet, rengjøing, middag, rydding, gressklipping, bil vask og stiller opp for hennes barn (henter å leverer) og mine egne. En helt normal mann som elsker henne som jeg nevner jevnt å trutt, med blomster og en hyggelig mld osv. Nesten umulig å få øyekontakt, å det er full stillhet. Bare mobil telefon, Facebook, Snapchat med venner er en prioritering for henne. 

Jeg er en trofast og tolmodige mann, og jeg har masse følelser fortsatt. Men jeg hadde nok et håp om sex i dette folholdet også. Jeg går ut i fra at flere kvinner holder seg på hennes «parti» men alt jeg ber om er kjærlighet og litt sex, og det er ikke alt for mye å be om tror jeg... 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Er hun utro? Det virker nesten sånn.. kvinner klarer ofte ikke ha sex med flere samtidig pga dårlig samvittighet. Mulig hun ikke fysisk er utro, men mentalt? Med en på mobilen? 

Anonymkode: b3a8e...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har snakket om dette nå flere ganger, men da blir der bare enda værre! For dette er no forbanna mas i følge henne. Så det lønner seg tydelegvis å holde kjeft. Hun mener at jeg må ta det med ro, droppe sex temaet og kanskje en dag er hun klar for «aktiviteter» Men nå er det fult tørke. Jeg bidrar med det faste i hjemmet, rengjøing, middag, rydding, gressklipping, bil vask og stiller opp for hennes barn (henter å leverer) og mine egne. En helt normal mann som elsker henne som jeg nevner jevnt å trutt, med blomster og en hyggelig mld osv. Nesten umulig å få øyekontakt, å det er full stillhet. Bare mobil telefon, Facebook, Snapchat med venner er en prioritering for henne. 

Jeg er en trofast og tolmodige mann, og jeg har masse følelser fortsatt. Men jeg hadde nok et håp om sex i dette folholdet også. Jeg går ut i fra at flere kvinner holder seg på hennes «parti» men alt jeg ber om er kjærlighet og litt sex, og det er ikke alt for mye å be om tror jeg... 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Der hadde jeg ikke orket eller giddet, dessverre. Hun viser jo null interesse, og da er det dødfødt, man kan ikke fikse et samliv alene, det må begge parter til.. 

Anonymkode: d3755...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun påstår at det går på dårlig selvtillit og utseende, kropp osv. 

Men jeg gir henne skryt dag ut å dag inn, og forteller henne at det var hele personligheten jeg falt for. Hun hadde masse humor, tålte en grovis, smilte og lo. Vi hadde god og varm kjærlighet (og plenty med sex) uten hinder og masse spenning.

Men hun takler nok ikke 2 barn ekstra i huset (enda) Og da trøstes det med godis og sofa’n og et snev av deprimert. Eller er hun det? Hun var vant til alenetiden og tiden med sine barn (og uten mann) men nå er det en helt ny verden. Og da blir ting som det blir...stillhet, aggresjon, frustrasjon og kjærligheten drar på ferie for å si det sånn...

jeg må gi henne tid. 

 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 20.41, Anonym bruker skrev:

Dere som er 40+? Har dere aldri sex? Nedsatt sexlyst? 

Anonymkode: 342a5...be1

Må le. Det er 40 , ikke 100. Om 10 år vil du skjønne at det ikke er noe annerledes enn de 30 du er nå.

Anonymkode: 60d20...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 20.41, Anonym bruker skrev:

Dere som er 40+? Har dere aldri sex? Nedsatt sexlyst? 

Anonymkode: 342a5...be1

Jeg er 40+, ble skilt for noen år siden, og har ikke hatt så mye (og så god!) sex før i hele mitt liv. Har vært singel lenge (med en fast elsker), men er i et forhold nå. De ukene vi ikke har barna har vi sex flere ganger om dagen. Det er helt fantastisk!

Anonymkode: 6906d...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei overhode ikke nedsatt sexlyst. Tvert i mot. Nå i voksen alder vet man hva god sex er, og hvordan man utfører dette. Jeg tenker tilbake på samleier som er gjort i ung alder. Dette er jo ikke sex men utforsking. Idag kan jeg levere god sex til en kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 45 og det tar meg et blikk å tenne han. Han kunne hatt sex hver dag. Jeg derimot er 33, utslitt og orker sjeldent sex så det blir 1-2 ganger i mnd. Hadde jeg ønska hadde det vært hver dag 

Anonymkode: 07331...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2018 den 11.30, Anonym bruker skrev:

Skjønner at noen er heldig 👍🏼 Jeg kunne klart dette med glans. Men min samboer nekter sex. Jeg kan ikke gi henne en klem, ikke ta på henne, ikke gi massasje heller. Må sitte langt unna på sofa’n, og i sengen blir det ikke no «god natt» klem og ikke et ord. Hun sier at hun ikke orker eller gidder å ha sex, men hu påstår at hun elsker meg...hmmm

Dere må nyte livet, nyte hverandre 💛 ikke alle er like glad i hverandre og fornøyd med liver som dere 2. 

Anonymkode: f3cb1...3fb

Jeg elsker min samboer veldig høyt og vi har masse sex. Jeg blir kåt bare av å se han. Hu dama di elsker deg ikke det vedder jeg på. Ho kan ikke behandle deg slik på den måten og samtidlig elske deg.. det er nokk bullshitt!! Gå ifra ho, nå holder ho deg der fordi du er praktisk og ha i hverdagen og lokker med sex kansje en dag. Nei veit du ka det hadde jeg aldri funnet meg i. En frisk oppegående person gjør ikke slikt mot samboeren sin!! Tenk ett liv uten sex... huff. Jeg stakk fra min ex fordi vi hadde sex hver søndag i misjonæren, de ble for kjedelig for meg, rett og slett. Jeg elsker sex og liker og gjøre partner fornøyd med diverse ting. Jeg er ikke egoistisk. Men det er desverre dama di. Dropp hu. Please❤ blir skikkelig irritert på kvinnfolk eller mannfolk som nekter å ha sex. Takk.

Anonymkode: 85a81...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...