Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Merker dere til at det er alders forskjell ? Driver med en som er 6 år yngre enn meg. Tenker en del på alder , merker ikke noe til forskjellen nå. Anonymkode: 38f7a...eef
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Er 10 år eldre og merker ikke noe. Hva skulle jeg ha merket? Anonymkode: bf246...036
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg er ikke eldre enn min partner, han er fem år eldre enn meg. Men svarer likevel. Vi merker ikke noe til dette i dag, vi er jo på samme sted i livet nå. Tenker vi kommer til å merke det da han skal gå av med pensjon. Han har et yrke hvor man ikke jobber etter fylte 63. Min levealderjusterte pensjonsalder er per i dag 72 og stigende. Det er i utgangspunktet 14 år mellom pensjonsalderen våres, og det er jo mye. Vi har «løst» det ved at vi sparer privat til meg. Men man vet jo aldri hva som skjer innen vi kommer dit. Anonymkode: 14a95...057
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Min partner er 6 år yngre enn meg. Tenkte litt over det i starten, han var i starten av 20-årene, og jeg i slutten av 20-åra, hadde barn fra før og hadde vært gift. Men nå tenker jeg ikke over det lengre, og på mange måter syns jeg kanskje heller han er mer «voksen» enn meg. Anonymkode: 2683f...007
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg er seks år eldre. Tenker ikke på det, annet enn når han ikke husker de samme programmene fra barne-TV 😝 Anonymkode: bfb1d...159
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 Er 7 år eldre, vært sammen i over 15 år - aldri vært noe problem. Anonymkode: ee5cb...7ba
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #7 Skrevet 6. oktober 2018 15 år eldre, går helt fint. Merker ikke noe til det. Anonymkode: 68076...f10
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #8 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg er 7 år eldre og tenker ikke på det nå lengre. Jeg gjorde det i begynnelsen, jeg følte jeg var for gammel for han og nesten at jeg gikk på barnerov, og at han kunne finne seg noe mye yngre og sprekere. Så jeg prøvde lenge å jage han bort, men han var standhaftig og lot meg aldri tvile på at han ikke mente det. I dag er vi gift og vi er på samme plass mentalt, og vi tenker ikke så mye på fremtiden ennå, annet at vi har snakket om hvordan vi vil ha det om noe skjer med en av oss. Livet er kort og vi vil ha mest mulig lykke utav det, så vi prøver bare å nyte det vi har. Nå høres det ut som om vi er gamle, men vi er bare i 30-årene😉 Så kos dere og se hvor dere havner! Anonymkode: 96575...149
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 jeg er singel,men min vennine er gift med en som er 13 år eldre, vert sammen i 16 år nå og gift i 12 av de. de har det supert i sammen. hun var 15 når hun traff han ,han var 28, skjedde ikke noe før de var 16 og 29, de har 6 barn sammen og et barnebarn Anonymkode: eeb36...c39
MrGoodMan Skrevet 7. oktober 2018 #10 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg er 8 år yngre og en av de få temaene hvor jeg merker aldersforskjellen er når man snakker om musikk fra oppveksten
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 7 år eldre og tenker ikke på det nå lengre. Jeg gjorde det i begynnelsen, jeg følte jeg var for gammel for han og nesten at jeg gikk på barnerov, og at han kunne finne seg noe mye yngre og sprekere. Så jeg prøvde lenge å jage han bort, men han var standhaftig og lot meg aldri tvile på at han ikke mente det. I dag er vi gift og vi er på samme plass mentalt, og vi tenker ikke så mye på fremtiden ennå, annet at vi har snakket om hvordan vi vil ha det om noe skjer med en av oss. Livet er kort og vi vil ha mest mulig lykke utav det, så vi prøver bare å nyte det vi har. Nå høres det ut som om vi er gamle, men vi er bare i 30-årene😉 Så kos dere og se hvor dere havner! Anonymkode: 96575...149 Samme opplevelsen har jeg. Jeg er 8 år eldre, og forsøkte lenge å jage han på dør. I dag er vi godt og har to barn sammen♡ Anonymkode: 9f5ca...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå