Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Er ny netflix-bruker og lurer på om noen kan hjelpe meg litt? Vil gjerne lagre en serie, men får det ikke til. Hvordan gjør jeg det? Og er det sånn at hvis man lagrer noe på sin egen profil, så har man det selv om serien blir tatt av netflix? Anonymkode: 4db2a...e4b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Ingen som vet? Anonymkode: 4db2a...e4b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 3 hours ago, Anonym bruker said: Er ny netflix-bruker og lurer på om noen kan hjelpe meg litt? Vil gjerne lagre en serie, men får det ikke til. Hvordan gjør jeg det? Og er det sånn at hvis man lagrer noe på sin egen profil, så har man det selv om serien blir tatt av netflix? Anonymkode: 4db2a...e4b Nei. Anonymkode: 6bcb9...ea0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Du får ikke lagre. Det er en strømmetjeneste. Anonymkode: d1d29...608
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Du får ikke lagre. Det er en strømmetjeneste. Anonymkode: d1d29...608
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 Du får ikke en gang sett ferdig om du har lastet ned og holder på å se idet det blir tatt av Netflix. Anonymkode: 82ae0...882
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 Det er ikke alt du kan lagre. På innstillinger tror jeg det er, kan du velge å vise bare det som kan lastes ned. Det som kan lastes, har en pil nedover på høyre side. Anonymkode: 26bcd...f78
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #8 Skrevet 7. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Du får ikke lagre. Det er en strømmetjeneste. Anonymkode: d1d29...608 Viss får du lagre! (men ikke alt) Anonymkode: c96ce...ac8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke alt du kan lagre. På innstillinger tror jeg det er, kan du velge å vise bare det som kan lastes ned. Det som kan lastes, har en pil nedover på høyre side. Anonymkode: 26bcd...f78 Jo men selv om det er lastet ned blir det utilgjengelig det sekundet Netflix fjerner det fra sitt utvalg. Der er tidsinnstilt slik at det forsvinner selv om du er offline. Laste ned gjør du for å kunne se uten å være på nett, du beholdt det ikke for evig og alltid. Anonymkode: 82ae0...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå