Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg har vert forelsket i samme personen snart 1 år nå. og jeg føler hn tar mye på meg, hn er ikke sånn med de andre. Jeg får mye oppmerksomhet, vi snakker mye sammen, hn er mer opptatt av meg når hn snakker med andre. Hn ser mye på meg. Har veldig lyst til og be hn ut,men er så redd for hn sier nei og det blir kleint,men jeg føler at hn liker liker meg godt Er også 14 år mellom oss. jeg er yngst Anonymkode: d2b61...2dd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 jeg vil ikke bruke han eller hun derfor hn Anonymkode: d2b61...2dd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Har ikke personen noe kjønn??? Kjønnet spiller for øvrig ingen rolle, synes bare det er teit å anonymisere mer når man allerede er anonym. Alder hadde jeg blåst lang marsj i. Du liker den personen veldig godt! Jeg tror du vil føle deg mye bedre etterpå om du ber vedkommende på date, enn at du går rundt med falske forventninger og drømmer om noe som kanskje aldri blir noe av. Ta sjansen og få et svar! 👍 Anonymkode: 4635a...628
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Kjønn har litt å si, da. Det er statistisk mye mer sannsynlig at en mann faktisk er forelsket i deg, enn at en dame er lesbisk/bifil *og* forelsket i deg. Hvis dette er f.eks. en kvinnelig kollega, og du er dame, ville jeg gått litt mer forsiktig fram. Anonymkode: a3c3e...e27
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 Er det en kvinne og du er en kvinne bør du jo vite at hun er homofil før du tar det som flørting.... Kanskje hun bare liker deg og vil dere skal være venner? Anonymkode: 8d873...a97
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #7 Skrevet 6. oktober 2018 Jaggu godt at du ikke røper kjønnet, da hadde jo alle visst hvem du er! Tåpelig. Så tåpelig at jeg ikke orker å svare. Anonymkode: 25684...224
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #8 Skrevet 6. oktober 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jaggu godt at du ikke røper kjønnet, da hadde jo alle visst hvem du er! Tåpelig. Så tåpelig at jeg ikke orker å svare. Anonymkode: 25684...224 😂🤣 Anonymkode: 6b408...bb1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 Tusen takk for alle svar Holder det for meg selv om det er Mann eller kvinne. men tar til meg det dere sier. Jeg skal be personen ut, bare for og finne ut hva den personen føler. Anonymkode: d2b61...2dd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 Det er noe av det merkeligste jeg har lest her inne på en stund. Det må holdes anonymt hvilket kjønn det er? Hvorfor??🙈🙄😂 Anonymkode: 0c5d7...bdf
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #11 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg trodde at den legen fra Grimstad var gift jeg, men kanskje hn er ledig på markedet..hm hn hm. Kjør på. . Hm..Nei hn.. Anonymkode: d623c...bed
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #12 Skrevet 7. oktober 2018 Har datet en som var 14 år eldre enn meg, gikk fint det! Regner med det er en dame siden du skriver hn forresten Anonymkode: c25e3...8f4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #13 Skrevet 7. oktober 2018 Takk for alle svar. hvorfor har dere egentlig behov for og vite om det er mann eller dame? spiller vel ingen rolle det Anonymkode: d2b61...2dd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for alle svar. hvorfor har dere egentlig behov for og vite om det er mann eller dame? spiller vel ingen rolle det Anonymkode: d2b61...2dd Det spilte ingen rolle før du skrev det som du gjorde, jeg syns det var fornøyelig og morsomt at du velger å anonymisere hvilket kjønn det er, som om det skulle kunne avsløre deg. Anonymkode: 0c5d7...bdf
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 7 minutes ago, Anonym bruker said: Det spilte ingen rolle før du skrev det som du gjorde, jeg syns det var fornøyelig og morsomt at du velger å anonymisere hvilket kjønn det er, som om det skulle kunne avsløre deg. Anonymkode: 0c5d7...bdf det skal du få lov til og synes Anonymkode: d2b61...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå