Januaris Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Hvis du skulle kjøpt brukt barnevogn, hvor ville du ha lett etter den? Jeg har en Stokke Trailz til salgs, og jeg lurer på hvor det er lurt å annonser den.
KellyTaylor Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Finn har jeg god erfaring med. Folk kommer langveisfra for å hente Facebookgrupper opplever jeg som useriøse og skal prutes til det laveste.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Finn er best for vogner synes jeg. På feks FB er det mye tigging. Skulle gjerne kjøpt den men har bare 500,- huset mitt brant ned..... Anonymkode: 13108...88e
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg kjøpte brukt vogn på fb. Har ingen erfaring med finn, men de vognene jeg så på finn da jeg så etter vogn lå ute lenge. Jeg så litt flere plasser enn her vi bor, siden vi muligens ble å kjøre forbi noen plasser hvis vi ikke fant vogn. Anonymkode: aa50f...28a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Solgte vår brukte trailz i løpet av en halv dag på Finn.no. Ett år siden. Anonymkode: 44d8c...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå