Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Har alltid slitt med utflod. Men den har vært vekslende hvit og gul og i varierende mengde, lukt og tykkelse. Men nå i det siste har det plutselig begynt å renne vann ut av meg! Kjenner plutselig at jeg er kliss våt nedi der, og når jeg sjekker trusa er den gjennomvåt av vann. Det lukter ingenting og når trusa har tørket har det ikke etterlatt seg noen spor. Hva kan dette være? Har hatt hormonspiral i over ett år så jeg er ikke gravid. Anonymkode: 71dc3...7ac
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har alltid slitt med utflod. Men den har vært vekslende hvit og gul og i varierende mengde, lukt og tykkelse. Men nå i det siste har det plutselig begynt å renne vann ut av meg! Kjenner plutselig at jeg er kliss våt nedi der, og når jeg sjekker trusa er den gjennomvåt av vann. Det lukter ingenting og når trusa har tørket har det ikke etterlatt seg noen spor. Hva kan dette være? Har hatt hormonspiral i over ett år så jeg er ikke gravid. Anonymkode: 71dc3...7ac Man kan bli gravid med hormonspiral, så ville kjøpt en test for sikkerhetsskyld. Og så ville jeg bestilt meg en time hos gyn, de har gjerne svar på det meste sånt Anonymkode: b159c...e81
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Har mens hver måned også så graviditet er nok uaktuelt 🙈 Har googlet litt nå og skremt meg selv.. Kan visstnok være tegn på svulst. Anonymkode: 71dc3...7ac
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har mens hver måned også så graviditet er nok uaktuelt 🙈 Har googlet litt nå og skremt meg selv.. Kan visstnok være tegn på svulst. Anonymkode: 71dc3...7ac slutt å google, og kom deg heller til legen. Det kan også være urin (ja, selv uten lukt), cyste, utflod, sekret (hørt om squirting?) og flere andre mer ufarlige ting en en svulst også Anonymkode: 85399...c88
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Det kan være bakteriell vaginose. Ikke alltid at det lukter mye. Anonymkode: ca840...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå