Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Vi har vel alle våre ting som ofte kommer ekstra godt frem når en er full. hvordan blir du som full?? Anonymkode: b2771...900
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Kjempeglad, skravlete, full i energi og litt flørtete. Det skjer svæært sjelden, men er gøy når det skjer. Anonymkode: 7c3ff...439
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg blir høy og slank, veldig morsom og intelligent 😂 Anonymkode: c637c...d34
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #4 Skrevet 5. oktober 2018 Alt forsterker seg ved alkohol. Er man lei, blir man leiere. Er man glad, blir man gladere. Ihvertfall for min del. Anonymkode: 5cfe4...4eb
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #5 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg blir helt sykt flink til å synge og danse. Og så mister jeg alle hemninger om hva jeg forteller om meg selv. Morsomt der og da, men kjip noia dagen derpå når jeg husker alle kleine hemmeligheter jeg har sluppet ut.. Anonymkode: ed696...507
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg blir bare mer meg selv egentlig. Dessverre også tryggere på meg selv.. Jeg sliter med dårlig selvtillit og annet pga diverse, men når jeg drikker kommer selvtilliten tilbake🙄 Når det er sagt, så drikker jeg svært sjelden, sist var julebordene i fjor, og når jeg drikker, blir jeg aldri full. Anonymkode: 1b8e5...06d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #7 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg har en tendens til å tro at jeg kan danse veldig sexy 🙈 Også blir jeg litt fysisk og glad i alle. Og ler av alt mulig. Anonymkode: 44bd1...0f6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #8 Skrevet 6. oktober 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir helt sykt flink til å synge og danse. Og så mister jeg alle hemninger om hva jeg forteller om meg selv. Morsomt der og da, men kjip noia dagen derpå når jeg husker alle kleine hemmeligheter jeg har sluppet ut.. Anonymkode: ed696...507 ☝🏻💃🏻😫 Anonymkode: 59443...c37
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg blir i veldig godt humør og elsker hele verden 😄 Er uansett sjelden i dårlig humør, så det forsterkes bare. De verste jeg møter i fylla er de som er helt motsatte, som hylgriner og er veldig dramatiske. Anonymkode: 93925...daf
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 Er alltid glad når jeg er full. Har aldri vært sippete eller dramatisk og sint på fylla. Aberet mitt når jeg er ordentlig full (skjer sjelden) er at jeg blir promiskuøs... Anonymkode: 187e7...884
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #12 Skrevet 6. oktober 2018 De få gangene i livet jeg var full ble jeg veldig skravlete og liker å danse (noe jeg er dårlig til), men etterhvert blir jeg dårlig og når jeg begynner å kaste opp er festen over. Fyllesyk i 2 dager. Er ikke verdt det, så det er 15 år siden jeg var full sist. Anonymkode: 9184c...467
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #13 Skrevet 6. oktober 2018 Spyr og blir trøtt. Kan skje etter 2 øl kan skje etter 5 øl . Anonymkode: ab648...ca7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #14 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg blir veldig veldig glad! Og morsom! Av og til drikker jeg meg pen til og med! Men jeg får aldri med meg at jeg blir sjekket opp! Dagen derpå blir jeg veldig kåt.. Anonymkode: 3475a...a8b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #15 Skrevet 6. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir i veldig godt humør og elsker hele verden 😄 Er uansett sjelden i dårlig humør, så det forsterkes bare. De verste jeg møter i fylla er de som er helt motsatte, som hylgriner og er veldig dramatiske. Anonymkode: 93925...daf Haha, nå kom jeg på en gang vi var på reunion og en dame gikk rundt og gråt hele kvelden. I hvert fall gråt hun hver gang jeg såg henne. Da jeg traff på henne et par dager etter ble jeg litt usikker på hva jeg skulle si, men hun kom strålende bort, takket for sist og snakket om hvor hyggelig det hadde vært Selvsagt fint at hun var fornøyd, men jeg lurte litt da, altså. Anonymkode: 7c3ff...439
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #16 Skrevet 6. oktober 2018 Når jeg drikker bobler, blir jeg glad og skravlete. Om jeg drikker sprit blir jeg aggressiv og truende... 😳 Har ikke drukket sprit siden jeg var tidlig i tjueårene. Anonymkode: 3a458...368
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #17 Skrevet 6. oktober 2018 Når jeg drikker sammen med folk blir jeg pratsom og har det greit. Praten kan bli personlig, hemmeligheter kan komme ut. Veldig åpen. Drikker jeg så mye at jeg blir skikkelig full så kan jeg gråte av det jeg snakker om, kan krangle og kan bli plagsom. Kan spy og falle og slå meg. Har lært.... Orker ikke dette. Så de siste årene har jeg kosedrukket uten å bli sånn full. Anonymkode: e805f...087
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #18 Skrevet 6. oktober 2018 Jeger så kjedelig at jeg er helt lik. Tåler også dessverre for mye alkohol så for meg er det sinnsykt dyrt å bli skikkelig full, altså jeg kaster opp før den tid. Jeg vet det er slik for jeg for ofte høre at ja men du har jo nesten ikke drukket noen ting 🙄. Mannen kom litt senere på en restaurant en gang med venner av oss. Så ser han på meg og bare fy hvor mye er det du har drukket da?? Vel jeg hadde drukket cola og vann 🤣 Anonymkode: 13d98...33e
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #19 Skrevet 6. oktober 2018 ekstrem kosete og ærlig Anonymkode: d67db...de0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #20 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg blir mer pratsom, de fleste vil vel si jeg da prater like mye som folk normalt gjør. Jeg er ikke av dem pratsomme sorten til vanlig, blitt bedre med åra. Var ekstremt sjenert før, men har jobbet for å endre meg. Blir jeg skikkelig full så blir jeg en skikkelig hønemor som får alle i seng, stopper folk å dikke når de har tatt ett glass for mye osv. Vistnok ikke irriterende heldigvis og fryktelig praktisk syns mine venner. Anonymkode: 5b2a4...f1b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #21 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg blir veldig slank og selvsikker😂 jeg blir veldig glad, kåt og snakker veldig vulgært😅🙄 flaut!! Så blir eg trøtt og begynner å spy... Anonymkode: 68914...af9
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #22 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg tåler elektriske mye alkohol før jeg ikke er meg selv mer. Så de fleste andre har sovnet når jeg en ytterst sjelden gang har fått så mye at jeg tipper over til å bli sur og kranglete. Anonymkode: 168f2...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå