Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 ...hvorfor bruker du så mye tid på et mammaforum? Anonymkode: e22f8...c50
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Nå bruker ikke jeg så mye tid her, men, mammaforum? Hvor har du det fra? Det er et foreldreforum. Anonymkode: 50029...c3d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 Det er vel en fortsettelse av barn i magen, så tradisjonelt sett har det vært mest kvinner her. Jeg undrer meg over at det tydeligvis vanker noen rimelig kvinnefiendtlige mannssjåvinister her. De må være passe malplasserte. Anonymkode: 0d44c...aa2
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #4 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: Det er vel en fortsettelse av barn i magen, så tradisjonelt sett har det vært mest kvinner her. Jeg undrer meg over at det tydeligvis vanker noen rimelig kvinnefiendtlige mannssjåvinister her. De må være passe malplasserte. Anonymkode: 0d44c...aa2 En er ikke en mannssjåvinist fordi en ikke er en sinnafeminist som stemmer SV. Anonymkode: e22f8...c50
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #5 Skrevet 5. oktober 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: En er ikke en mannssjåvinist fordi en ikke er en sinnafeminist som stemmer SV. Anonymkode: e22f8...c50 Det er det ingen som har sagt. Anonymkode: 0d44c...aa2
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: ...hvorfor bruker du så mye tid på et mammaforum? Anonymkode: e22f8...c50 Siden heter Dinbaby/barnimagen, disse sidene er vel slått sammen? Uansett er det et foreldreforum, men hvem som helst kan jo være her. Det er tilogmed noen uten barn her. 👍 Anonymkode: 4ca89...7e3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel en fortsettelse av barn i magen, så tradisjonelt sett har det vært mest kvinner her. Jeg undrer meg over at det tydeligvis vanker noen rimelig kvinnefiendtlige mannssjåvinister her. De må være passe malplasserte. Anonymkode: 0d44c...aa2 Det er et foreldreforum, men det tas jo opp mange andre emner enn ting rundt det, og derfor tiltrekker det til seg folk i alle aldre, folk med barn, folk uten barn, og noen menn. Er ikke det bare fint da Anonymkode: 55bb0...dee
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #8 Skrevet 5. oktober 2018 Det er jo nesten bare kjerring- emner her, så ja, det er litt rart hvis det henger menn her inne. Men de er vel nysgjerrige på det vi skriver, orgasmer, penis, sex, problemer m gubben, etc. Bare bra hvis det kan føre til økt mental kapasitet! 😂 Anonymkode: 7bed3...4be
koro51 Skrevet 5. oktober 2018 #9 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er jo nesten bare kjerring- emner her, så ja, det er litt rart hvis det henger menn her inne. Men de er vel nysgjerrige på det vi skriver, orgasmer, penis, sex, problemer m gubben, etc. Bare bra hvis det kan føre til økt mental kapasitet! 😂 Anonymkode: 7bed3...4be Jeg har observert at menn ofte blir overøst av begeistring her inne. Av og til passer det å ha menn her mens andre ganger ikke. Jeg er selv kvinne og må si at jeg gremmes over hulen i hjernen til enkelte.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo nesten bare kjerring- emner her, så ja, det er litt rart hvis det henger menn her inne. Men de er vel nysgjerrige på det vi skriver, orgasmer, penis, sex, problemer m gubben, etc. Bare bra hvis det kan føre til økt mental kapasitet! 😂 Anonymkode: 7bed3...4be 6 timer siden, koro51 skrev: Jeg har observert at menn ofte blir overøst av begeistring her inne. Av og til passer det å ha menn her mens andre ganger ikke. Jeg er selv kvinne og må si at jeg gremmes over hulen i hjernen til enkelte. Hvorfor henger dere her hvis dere synes forumet er fylt av mentalt retarderte? Jeg synes tvert i mot det er flere fornuftige stemmer her inne (og noen få tullinger). Gå inn i en del andre diskusjonsfora eller kommentarfelt, så vil dere bli skremt. Det har heldigvis vært noen saklige menn her inne også, men skal man sette kvinner og menn opp mot hverandre på nett generelt, viser vel alle undersøkelser at menn, men da gjerne litt eldre enn de som henger på et foreldreforum, er dårligst utstyrt når det gjelder nettiquette og nettvett. Anonymkode: 0d44c...aa2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #11 Skrevet 6. oktober 2018 7 timer siden, koro51 skrev: Jeg har observert at menn ofte blir overøst av begeistring her inne. Av og til passer det å ha menn her mens andre ganger ikke. Jeg er selv kvinne og må si at jeg gremmes over hulen i hjernen til enkelte. Har noen menn her blitt overøst av begeistring? Hvem da, liksom? Det er jo knapt en mann her inne. Og du mener det muligens ikke "passer" med menn her... vel. Anonymkode: af5c3...ac1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #12 Skrevet 6. oktober 2018 8 timer siden, koro51 skrev: Jeg har observert at menn ofte blir overøst av begeistring her inne. Av og til passer det å ha menn her mens andre ganger ikke. Jeg er selv kvinne og må si at jeg gremmes over hulen i hjernen til enkelte. Mener å ha lest at du har fortalt at du er mann...? Anonymkode: bb039...86d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #13 Skrevet 6. oktober 2018 15 hours ago, Anonym bruker said: Det er tilogmed noen uten barn her. 👍 Anonymkode: 4ca89...7e3 Er det mulig? Anonymkode: e22f8...c50
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #14 Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er det mulig? Anonymkode: e22f8...c50 Nei, det er helt umulig....🙄 Anonymkode: 55bb0...dee
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #15 Skrevet 6. oktober 2018 Min mann lagde seg en konto her, bare fordi jeg fortalte om så mye herfra, han ble helt fascinert over alt det hysteriske her inne😂 Tror ikke han bruker mye tid her, men regner med han er innom her når han kjeder seg😉😅 Anonymkode: b2cf0...511
koro51 Skrevet 7. oktober 2018 #16 Skrevet 7. oktober 2018 På 6. oktober 2018 den 8.59, Anonym bruker skrev: Har noen menn her blitt overøst av begeistring? Hvem da, liksom? Det er jo knapt en mann her inne. Og du mener det muligens ikke "passer" med menn her... vel. Anonymkode: af5c3...ac1 Jeg har ikke sagt at det ikke passer med menn her inne, for min del. Det jeg mente var at enkelte her inne, beskylder HI for å være mann (jeg snakker nå om et annet innlegg), og for å spamme forumet med skremselspropaganda da innlegget inneholdt innvandring. Menn hadde liksom ingenting å gjøre her inne (som om forumet er forbeholdt kvinner). Så av og til passer det med menn for "forumet" og andre ganger passer det ikke. En annen gang, var det en mann med ekteskapelige problemer og som ble overøst med hvor snill han var og at han måtte forlate ektefellen/samboeren sin. Ei her inne skreiv at hun har forhold til en gift mann og hun ble skjelt ut "etter noter". I motsetning til ei her inne som fortalte at hun ikke lengre hadde lyst på mannen sin, så mottok hun lykkeønsker på å gå hen å være utro da hun "fortjente det". Det ble ikke en eneste gang i innlegget nevnt at hun går bak ryggen på en som er glad i henne mens hun første hadde forhold til en gift mann, fikk høre motsatt. Så kvinner kan være utro, men kvinner som er utro med mennene dems, de er jo selvsagt uønsket på kloden/forumet. Til dere andre som tror at JEG er mann, så er jeg ikke det men jeg registrerer at det finnes spekulasjoner her inne, og det "går ofte igjen". Folk skriver feks at de er blitt "gjenkjent" på forumet og ble nødt til å skrive anonymt, fremfor med nick. Noen her inne har ekstremt god hukommelse, sitter og blar i gamle innlegg, i forsøk på å avsløre identitet etc. Det er synd når noen legger HELE sin energi i dette forumet, analyserer skrivemåter, i forsøk på å identifisere andre, spekulerer, avleder tråder. Min største bekymring som gjelder dette forumet, er at folk "vier livet sitt" til et forum ved å bruke all sin tid på feks analyser, i forsøk på å identifisere. Dette landet har over 5,3 millioner innbyggere og så klarer andre å identifisere mennesker med "nick" men også uten nick. Det er faktisk bekymringsfullt, i seg selv og sier egentlig mer om den som har klart å identifisere enn den som er identifisert (hvis så skulle være fakta).
MrGoodMan Skrevet 7. oktober 2018 #17 Skrevet 7. oktober 2018 Så derfor bruker jeg bilde så slipper man å tvile. Venter forøvrig på begeistringen 😉
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #18 Skrevet 8. oktober 2018 8 timer siden, MrGoodMan skrev: Så derfor bruker jeg bilde så slipper man å tvile. Venter forøvrig på begeistringen 😉 Haha. Du kan få den her😄 Jeg har lagt merke til svarene du har skrevet i innleggene om spill, og synes du skriver saklig og nøkternt. Ganske ofte blir debatter her inne svært polariserte, så det hjelper med bidragsytere som har beina på bakken og ikke tyr til personangrep ved minste motstand😊 Anonymkode: 0d44c...aa2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #19 Skrevet 8. oktober 2018 8 timer siden, koro51 skrev: Jeg har ikke sagt at det ikke passer med menn her inne, for min del. Det jeg mente var at enkelte her inne, beskylder HI for å være mann (jeg snakker nå om et annet innlegg), og for å spamme forumet med skremselspropaganda da innlegget inneholdt innvandring. Menn hadde liksom ingenting å gjøre her inne (som om forumet er forbeholdt kvinner). Så av og til passer det med menn for "forumet" og andre ganger passer det ikke. En annen gang, var det en mann med ekteskapelige problemer og som ble overøst med hvor snill han var og at han måtte forlate ektefellen/samboeren sin. Ei her inne skreiv at hun har forhold til en gift mann og hun ble skjelt ut "etter noter". I motsetning til ei her inne som fortalte at hun ikke lengre hadde lyst på mannen sin, så mottok hun lykkeønsker på å gå hen å være utro da hun "fortjente det". Det ble ikke en eneste gang i innlegget nevnt at hun går bak ryggen på en som er glad i henne mens hun første hadde forhold til en gift mann, fikk høre motsatt. Så kvinner kan være utro, men kvinner som er utro med mennene dems, de er jo selvsagt uønsket på kloden/forumet. Til dere andre som tror at JEG er mann, så er jeg ikke det men jeg registrerer at det finnes spekulasjoner her inne, og det "går ofte igjen". Folk skriver feks at de er blitt "gjenkjent" på forumet og ble nødt til å skrive anonymt, fremfor med nick. Noen her inne har ekstremt god hukommelse, sitter og blar i gamle innlegg, i forsøk på å avsløre identitet etc. Det er synd når noen legger HELE sin energi i dette forumet, analyserer skrivemåter, i forsøk på å identifisere andre, spekulerer, avleder tråder. Min største bekymring som gjelder dette forumet, er at folk "vier livet sitt" til et forum ved å bruke all sin tid på feks analyser, i forsøk på å identifisere. Dette landet har over 5,3 millioner innbyggere og så klarer andre å identifisere mennesker med "nick" men også uten nick. Det er faktisk bekymringsfullt, i seg selv og sier egentlig mer om den som har klart å identifisere enn den som er identifisert (hvis så skulle være fakta). Pøh, du er ikke bekymret på en flekk, ikke lat som du er omsorgsfullt opptatt av dette. Og så kan du ikke for alvor mene at fordi én enslig mann som ytra seg her inne tilfeldigvis fikk forskjellige svar fra det en eller annen kvinne fikk på omtrent samme problemstilling, så tilsier det at alle her mener det er forskjellige standarder som gjelder for menn og kvinner her. Det avhenger jo til enhver tid av hvem som svarer og informasjonen som gis. Du er nokså knapp om du tror det er de samme anonyme som svarer selv om temaene er de samme. Forøvrig, hvordan kan det være en "beskyldning" å bli mistenkt for å være mann? Anonymkode: af5c3...ac1
MrGoodMan Skrevet 8. oktober 2018 #20 Skrevet 8. oktober 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha. Du kan få den her😄 Jeg har lagt merke til svarene du har skrevet i innleggene om spill, og synes du skriver saklig og nøkternt. Ganske ofte blir debatter her inne svært polariserte, så det hjelper med bidragsytere som har beina på bakken og ikke tyr til personangrep ved minste motstand😊 Anonymkode: 0d44c...aa2 Tusen takk for det ! Ja prøver så godt jeg kan å holde meg saklig selvom det kan holde hardt noen ganger 😂 Ikke søren om guttungen skal vokse opp for å finne ut at pappa oppførte seg som en drittsekk i forum, kommentarfelt og sosiale medier 😃
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #21 Skrevet 8. oktober 2018 På 6.10.2018 den 12.40, Anonym bruker skrev: Min mann lagde seg en konto her, bare fordi jeg fortalte om så mye herfra, han ble helt fascinert over alt det hysteriske her inne😂 Tror ikke han bruker mye tid her, men regner med han er innom her når han kjeder seg😉😅 Anonymkode: b2cf0...511 Samme her 😂 Anonymkode: f3065...606
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #22 Skrevet 8. oktober 2018 På 6.10.2018 den 12.40, Anonym bruker skrev: Min mann lagde seg en konto her, bare fordi jeg fortalte om så mye herfra, han ble helt fascinert over alt det hysteriske her inne😂 Tror ikke han bruker mye tid her, men regner med han er innom her når han kjeder seg😉😅 Anonymkode: b2cf0...511 Det skjønner jeg godt, det er jo rimelig hysterisk her inne til tider 😂 Anonymkode: 55bb0...dee
MrGoodMan Skrevet 8. oktober 2018 #23 Skrevet 8. oktober 2018 På 5.10.2018 den 19.28, Anonym bruker skrev: ...hvorfor bruker du så mye tid på et mammaforum? Anonymkode: e22f8...c50 Glemte jo helt i farta å svare på det du spurte om. Grunnen til at jeg ramlet innom her var i grunnen at jeg jaktet på litt info angående barn og spilling. Så viser det seg at det diskuteres mange forskjellige temaer her som opptar meg. Når du kaller det ett mammaforum så er jo det direkte feil. På toppen av denne siden så står det "Foreldre.no" og linken til siden er forum.klikk.no/foreldre Jeg har både barn og stebarn så ramler lett inn i kategorien foreldre.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #24 Skrevet 8. oktober 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Pøh, du er ikke bekymret på en flekk, ikke lat som du er omsorgsfullt opptatt av dette. Og så kan du ikke for alvor mene at fordi én enslig mann som ytra seg her inne tilfeldigvis fikk forskjellige svar fra det en eller annen kvinne fikk på omtrent samme problemstilling, så tilsier det at alle her mener det er forskjellige standarder som gjelder for menn og kvinner her. Det avhenger jo til enhver tid av hvem som svarer og informasjonen som gis. Du er nokså knapp om du tror det er de samme anonyme som svarer selv om temaene er de samme. Forøvrig, hvordan kan det være en "beskyldning" å bli mistenkt for å være mann? Anonymkode: af5c3...ac1 Jo, her inne bruker man enhver mistanke for det mistanken er verdt. Etterpå suppleres det gjerne med "dette er trollinnlegg". Anonymkode: f9471...f8e
koro51 Skrevet 8. oktober 2018 #25 Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jo, her inne bruker man enhver mistanke for det mistanken er verdt. Etterpå suppleres det gjerne med "dette er trollinnlegg". Anonymkode: f9471...f8e Fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå