Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Reiser til Gran Canaria på onsdag, og lurer på om noen har vært der på denne tiden. Hvordan er temperaturen? Trenger jeg en tynn jakke på kvelden ? Er det badetemperatur der (i havet) ? Ps skal til playa del ingles. Anonymkode: 49ab2...ba5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Har vært der i oktober tre ganger. Vet ikke om vi var ekstra heldig men vi hadde 35 grader og mer alle gangene. Men hadde vel tatt med en tynn jakke sånn i tilfellet til kvelden. Anonymkode: 284b0...cb7
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 Oktober pleier å være veldig bra. Gode temperaturer i havet, og deilig i sola på dagen. Det kan blåse litt mer enn på sommeren, og kveldene kan bli litt kjølig. Rolig, fin tid å reise på. 😊 Anonymkode: 1aa57...d63
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Vi er der ofte i oktober. Det kan komme bittelitt regn, og greit å ha en jakke om kvelden. Men vi har alltid vært heldige med været og hatt varmt, sol, ikke regn. Vi drar den 19., gleder oss masse. God tur! Anonymkode: 5f4ee...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå