Gå til innhold

Besøk på hytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og datter ble invitert med på hytten til min bestevenninne. Kjempe koselig og veldig glad for å bli invitert. En ting jeg reagerte på var hvor utrolig dårlige senger, puter, dyner, sofa det var. Greit at det ikke skal være dyrt og luksus. Men for de som faktisk er der i alle ferier burde jo ønske å sove godt og sitte godt i sofa. Hardt og grusomt. 

Jeg lurte på om det bare var gjesterommet som hadde så dårlig seng. Men neida dette var i alle rommene. Jeg sjekket da hun var på butikken. 

Bare så det er sagt jeg klager ikke på komforten siden vi bare er gjester og sa ingenting til venninnen min. 

Lurer bare på om dette Er vanlig? De er der jo i de fleste ferier og en del helger

Anonymkode: c6175...5c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at dette bare er gammel vane. De er vant til å ha det sånn på hytta. Ikke sikkert de tenker noe videre over det. Og mulig hun ikke har råd til å bytte ut alle møblene?

Skrevet

Du benyttet anledningen når din venninne var ute til å sjekke alle sengene, det er så frekt at jeg har ikke ord..

Anonymkode: 02605...6f1

Skrevet

Milde Moses. Du har smal hytteerfaring, skjønner jeg.

Skrevet

Jeg er som deg, HI! Jeg må ha gode og myke senger, eller så får ikke jeg sove. Byttet alle madrassene og kjøpte tykke overmadrasser til alle sengene nå når vi kjøpte oss hytte. Men folk er forskjellige, og de er sikkert vant til å sove i de sengene. 

Anonymkode: 9a428...664

Skrevet

På hytta vår må vi ha skumgummimadrasser pga kulden på vinteren. Ikke verdens madrasser, men på hytta sover vi alltid godt likevel😊

Anonymkode: 45e38...e57

Skrevet

Vi har bedre madrasser på hytta enn hjemme 😂

Anonymkode: d0882...2a1

Skrevet

Vi har tynne, elendige madrasser og kjip 60-tallssofa som klør på hytta. Har faktisk aldri tenkt over det før jeg leste innlegget ditt, hi! Så ja, man blir vant til det, og tenker aldri over det engang.

Og nå har jeg tenkt over det og jeg vil fortsatt ikke bytte ut noe. :) 

Anonymkode: 38ef6...7a2

Skrevet

Vi har bygget oss ny hytte for et par år siden, har tatt dit den gamle senga vår, ikke noe i veien med den, og god å ligge i. Senger/skumgummimadrasser på ungenes rom. Kommer til å ta opp rammemadrasser dit når vinteren kommer, og det blir lettere å få de fraktet dit.
Sofaen vi har der er noen år gammel, noe vi fikk kjøpt brukt. God sittekomfort.

Nå er jo hytta ny, så jeg aner jo ikke om vi blir å bytte ut når de blir mer utslitt og ikke lenger like god komfort som nå.

Men når det kommer til hytter generelt, så ligger vi på 5 cm tykke madrasser når vi er på ferie, leier på samme campingplassen hvert år. Og, ja, vi har lurt på om hyttevertene skal bytte ut madrassene snart, men vender tilbake hvert år likevel.

Anonymkode: 70d20...a1f

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har bygget oss ny hytte for et par år siden, har tatt dit den gamle senga vår, ikke noe i veien med den, og god å ligge i. Senger/skumgummimadrasser på ungenes rom. Kommer til å ta opp rammemadrasser dit når vinteren kommer, og det blir lettere å få de fraktet dit.
Sofaen vi har der er noen år gammel, noe vi fikk kjøpt brukt. God sittekomfort.

Nå er jo hytta ny, så jeg aner jo ikke om vi blir å bytte ut når de blir mer utslitt og ikke lenger like god komfort som nå.

Men når det kommer til hytter generelt, så ligger vi på 5 cm tykke madrasser når vi er på ferie, leier på samme campingplassen hvert år. Og, ja, vi har lurt på om hyttevertene skal bytte ut madrassene snart, men vender tilbake hvert år likevel.

Anonymkode: 70d20...a1f

Dynestrands Camping i Sverige? 🙈

Anonymkode: f9eaa...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...