Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Min mann begynte å røyke flere år inn i vårt forhold. Jeg har aldri likt det, denne våren døde faren min av lungekreft, det var 4 måneder med smerte og han så ut som et levende skjelett på slutten. Min mann nekter å slutte å røyke selv etter å ha sett hvordan dette gikk. Jeg har mistet all lyst på han og synes han er en egoistisk dritt. Han utsetter seg selv for stor fare for å få lungekreft slik at ungene kan måtte oppleve og se det jeg nettopp har gjort med min far. Men det er også en fare for at jeg og ungene blir syke med tanke på passiv røyking, han røyker aldri inne. Men etter hva jeg har lest meg opp til i det siste er også luften han puster ut giftig, inneholder giftstoffer som er skadelig og kreftfremkallende. Jeg har ikke lyst til å dele seng med han lenger, vi har ikke nok soverom til å ha hvert vårt rom. Egentlig bil jeg bare skilles, føler han er egoistisk som utsetter meg og barna for passiv røyking. Men jeg får ikke bestemt meg for om jeg skal gå eller bli.. Anonymkode: 7d235...740
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Bedt han røyke ute. Anonymkode: 28f78...4eb
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 Håper for all del han ikke røker inne i huset eller bilen osv ?? Si han må ta seg sammen, røyking er helt ut i denne verden, og de bivirkninger som bl a kreft og kols, kan ikke omgjøres viss det skulle skje. Har dere barn, bruk det og mot han! Anonymkode: e82bb...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå