Gå til innhold

Ok av Posten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt en pakke, og betalt ekstra for levering på døra. Den skulle kommet i går, men fikk beskjed om at den var forsinket. Jeg ble ringt i kveld, men akkurat da rakk jeg ikke telefonen. Prøvde å ringe tilbake, og sendte en sms. Fikk ikke svar, men litt etter fikk jeg SMS om at pakken kan hentes på nærmeste postkontor. 

Er det virkelig greit, når jeg har betalt for en tjeneste? 

Anonymkode: c609c...1e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dei ikkje prøvd å ringe på / banke på? Burde jo opplyst ca hentetidspunkt og så komt da.

Anonymkode: fa981...b58

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dei ikkje prøvd å ringe på / banke på? Burde jo opplyst ca hentetidspunkt og så komt da.

Anonymkode: fa981...b58

Jeg fikk beskjed om at varen ville bli levert mellom 17 og 21 i kveld. De ringte meg ca. 18.00. Da sto jeg midt i et bleieskift, så fikk ikke tatt den, men ringte opp og sendte SMS, uten å få svar. 

Grunnen til at jeg betalte for levering på døra er at pakken er tung og jeg har ikke bil, så dette passer veldig dårlig.

HI

Skrevet

Samme skjedde med meg, bare jeg stod i dusjen da det ringte på døren. Rakk det ikke. Men fikk ny levering dagen etter. 

Anonymkode: 3d5a3...5b2

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme skjedde med meg, bare jeg stod i dusjen da det ringte på døren. Rakk det ikke. Men fikk ny levering dagen etter. 

Anonymkode: 3d5a3...5b2

Da får jeg ringe i morgen og be om ny levering.

Skrevet

Jeg ville klagd. Når den skulle kommet i går burde de virkelig levere i morgen 

Anonymkode: eb671...d15

Skrevet

Ring å klag.

Anonymkode: 860db...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...