Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Samboer bruker å bade med vår sønn som går i tredje.. jeg synes han er for stor til det nå.. hva syns dere? Anonymkode: d5ef5...6be
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Vi har aldri bada ilag med borna, eg hadde vore ukomfortabel med å bade ilag med borna når dei vart så store. Men om både guten og mannen syns det er bra så er vel det supert? Fint å ha så avslappa forhold til kroppar tenkjer eg😊 Anonymkode: 9f4f5...86c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 De er vel mer komfortable med det enn jeg. Anonymkode: d5ef5...6be
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Til barnet selv føler at det er for intimt... Eventuelt kanskje rundt pubertet. Å ha et naturlig forhold til kropp er gull. Her dusjer jeg med barna, de ser meg naken (i naturlig setting som feks på badet på vei ut av dusjen og til jeg får på meg badekåpe, eller i garderobe på svømmehall...eldste er nå for gammel til å bli med meg, men er med sin far) Kommer til å fortsette med det til de selv gir utrykk for at de syntes det ikke er like stas lenger. Anonymkode: e4af0...eec
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Husker jeg badet i badekaret med pappa når jeg var tennåring og det er faktisk ett hyggelig minne. Begge to frøys og fikk ikke varmen i seg, begge ville ta seg ett varmt bad for å få varmen. Siden varmtvannstanken kun holdt til ett bad, badet vi sammen. En av de få gangene jeg har pratet med pappa, ingen av oss er særlig pratsomme. Vi har alltid gjort mye sammen, men prate er liksom ikke noe vi gjør. Mye badeskum og ingen så hverandre. Vi har alltid gått naken på badet uten låst dør, så en naken kropp var ikke koe nytt. Det er faktisk ikke så lenge siden 13åringen syns det var trist vi ikke hadde badekar, for hun syns det var så koselig å ligge i badekaret med meg. Hos tante lå hun og tante i badekaret, hørte på høy musikk og sang sammen, så det skulle hun ønske vi kunne også. Anonymkode: 9a1a8...289
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #6 Skrevet 4. oktober 2018 Så lenge det er greit for barnet, så ser jeg ikke problemet. Hadde ikke falt meg naturlig å bade med min gutt i tredje klasse, men hadde vel ikke tenkt noe videre på det hvis pappaen gjorde det. Jeg har bare ikke et like avslappet forhold til kroppen min. Barnet sier vel stopp når det føler det ikke vil det lengre. Anonymkode: d87d2...523
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #7 Skrevet 4. oktober 2018 Så lenge initiativet kommer fra ungen ser jeg ingenting galt i det uansett alder. Eller, jeg ville nok syns det ville være rart om en far badet sammen med sin tenåringsdatter som er godt inni puberteten, det må jeg innrømme. Anonymkode: e4d1d...58b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #8 Skrevet 4. oktober 2018 Så lenge de er komfortable med det begge to, ser jeg ikke problemet. (Selvsagt med forbehold om at pappaen er en adekvat omsorgsperson som oppfører seg normalt.) Anonymkode: 16659...341
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 så lenge barnet/barna synes det er greit,ser jeg ikke problemet Anonymkode: 4efde...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå