Gå til innhold

Herregud! Den nye Daim med lakris...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe av det beste jeg har smakt! 😍🤤

Anonymkode: 2b9e6...c06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke overbevist. Smakte på den og kastet resten. Og jeg liker lakris og sjokolade, sånn for ordens skyld. 

Anonymkode: fef6a...cd2

Skrevet

Ja den var god 🙂 men jeg klarer bare å å spise 1/4 om gangen 😉 den var så søt. 

Anonymkode: e2a02...9e4

Skrevet

Har ikke smakt den, men har smakt den med mint og den smakte som tannkrem... og å spise tannkrem med sjokolade er ikke godt... 🤢

Anonymkode: 8897d...ec8

Skrevet

Den er utrolig god ja🍫🍫🍫

Skrevet

Oh. Ikke si det. Jeg har en i skapet, og gleder meg til å smake i morgen😋

Anonymkode: 91a5f...407

Skrevet

altfor søt

Anonymkode: c3fde...ce0

Skrevet

Hvor har dere kjøpt den?

Anonymkode: c2c9e...023

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...