Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Det er noe av det beste jeg har smakt! 😍🤤 Anonymkode: 2b9e6...c06
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg er ikke overbevist. Smakte på den og kastet resten. Og jeg liker lakris og sjokolade, sånn for ordens skyld. Anonymkode: fef6a...cd2
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Ja den var god 🙂 men jeg klarer bare å å spise 1/4 om gangen 😉 den var så søt. Anonymkode: e2a02...9e4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Har ikke smakt den, men har smakt den med mint og den smakte som tannkrem... og å spise tannkrem med sjokolade er ikke godt... 🤢 Anonymkode: 8897d...ec8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #7 Skrevet 4. oktober 2018 Oh. Ikke si det. Jeg har en i skapet, og gleder meg til å smake i morgen😋 Anonymkode: 91a5f...407
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 Hvor har dere kjøpt den? Anonymkode: c2c9e...023
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå